Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 077 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2008-03-25 13:29 | |
![]() | Försenad lön... Någon som vet om man kan begära ersättning om banken strular med lönen? Nu är det fjärde gången på mindre än ett år som jag inte får in min lön på kontot i tid. Ränta ska dom ha, då får dom f-n ge det också när dom inte kan hålla tiden! | |
| SylphiD | 2008-03-25 13:31 | |
![]() | Är det banken som strular och inte din arbetsgivare ? | |
| Miss_jk | 2008-03-25 13:35 | |
![]() | Ja, det är banken. Det vart tydligen "lite rörigt" nu efter långhelgen. Jag menar, det måste ju kommit som en fullständig chock för dom... | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-25 13:37 | |
![]() | Eller kanske som en check. Byt bank det är inte godtagbart att komma med en sådan ursäkt. | |
| Miss_jk | 2008-03-25 13:40 | |
![]() | Jag kan tyvärr inte byta bank. Företaget jag jobbar på har ett samarbete med denna bank (inkl. friskvård, pension, sjukvård, bla bla) så mitt lönekonto måste vara där. Jag själv har en annan bank med mitt personkonto, vilket gör att om lönen bara är några timmar för sen så blir det ett dygn för mig eftersom jag inte hinner föra över den till min vanliga bank då... Struligt värre och jag börjar tröttna på detta nu. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-25 13:46 | |
![]() | Det låter som om det vore personal från Bajen hockey som sköter eran företagsbank. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-25 15:23 | |
![]() | Ta och kontakta din arbetsplats och be dom fixa detta...? Jag tycker det är helt otroligt korkat av banken som inte klarar att fixa en sak de håller på med ungefär STÄNDIGT.... | |