Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 20 096 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kokt potatis | 2008-03-26 13:36 | |
![]() | Xbox360 eller Roma-Manchester United? Skall till Rom på söndag, och av en händelse så spelas det Champions Leauge-kvartsfinal på onsdagen veckan därefter. Så nu står jag och bollar följande fråga: Skall jag lägga ca 1500 på den matchen, eller skall jag köpa ett Xbox när jag kommer hem? Vad tycker NI? | |
| Matte_a_ | 2008-03-26 13:43 | |
![]() | utan tvekan lägga pengarna på matchen, så du får se världens bästa lag spela(man UNited) | |
| Miss_jk | 2008-03-26 13:44 | |
![]() | Börjar ana ugglor i mossen... | |
| Kokt potatis | 2008-03-26 13:48 | |
![]() | Ugglor? Sen hur många gånger får man chansen att uppleva en sådan match? Jag avskyr visserligen Roma...eller ja, Roma är väl inget unikt i sig, utan jag svskyr samtliga Italienska lag. | |
| andaewn | 2008-03-26 13:52 | |
![]() | matchen! tveklöst | |
| Matte_a_ | 2008-03-26 13:52 | |
![]() | håller med dig fullständigt, Italienska lag går inte att kolla på, förutom Roma då.. så jävla skönt att Inter förlorade i helgen, så Roma kan ta igen de... men som du sa, hur många ggr får du chansen att se en sån där högklassig match? X-boxen finns ju kvar, men de gör inte matchen, så för mig är de ett enkelt val! | |
| Miss_jk | 2008-03-26 14:02 | |
![]() | Ja, jag tyckte det var en så dum fråga så jag trodde att han skämtade. Ett xbox har man väl råd med en annan gång. Däremot en kvartsfinal i CL är inte särkilt ofta man får chans att gå på. Köp ditt xbox nästa månad och gå på matchen för tusen gubbar! | |
| Matte_a_ | 2008-03-26 14:07 | |
![]() | Miss_jk... hör att de är nån som nästan hetar över den dumma frågan=P | |
| Kokt potatis | 2008-03-26 14:17 | |
![]() | Matchen säger ni... Det är väl det enda rätta. Får väl se till att man hamnar på den sida där Britterna sitter, för beblanda sig med Roma-fans vill man ju inte. Enda gången man står ut med Italienska lag är väl när Zlatko spelar, men ändå önskar man att de skall förlora. Drömresultatet Liverpool-Inter var ju trots allt 6-4 till Pool, Zlatko gör 4, är grym, men laget förlorar. | |
| Torasin | 2008-03-26 14:20 | |
![]() | Varenda joppe i Sverige har ett jävla xbox, men få har fått uppleva Champions League. Se matchen, skriv boken, tjäna pengarna, köp xboxet senare.. | |