Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 20 201 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| uppgiven - Ej medlem längre | 2008-04-02 09:45 | |
![]() | Det här med fusk I vissa matcher så har man det på känn, att det är nånting hos motståndaren som inte är helt okej, som Ben Johnson, och det är naturligtvis oerhört frustrerande. Det läggs ord (som i alla fall jag aldrig nånsin varit i närheten av att uttrycka eller förstå) och man kan ju ana sej till att antingen är personen en oerhörd semantiker eller så en xavant, som fullständigt absorberat SAOL, eller så en sketen fuskare. Bäst kan man utläsa fusket utifrån deras rullningar, som allt som oftast inte är adekvat med själva spelandet/kunskapen. Men okej, släpp dopningen fri - det är vår! Men lik förbannat vill man slänga ut datorhelvetet när man torskade mot en ord-anabolastinn knäppgök. Ett juste sällskapspel; varför fuska? Munter vår på Er alla! | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:07 | |
![]() | Eller också har personen spelat mycket Betapet, och därigenom lärt sig lite ovanligare ord. | |
| KingKong | 2008-04-02 10:09 | |
![]() | Jag förstår nog inte ens innebörden i hälften av orden jag lägger ut. | |
| Miss_jk | 2008-04-02 10:09 | |
![]() | Fast ibland håller jag med om att känns lite konstigt. Alla ord h*n lägger blir "maxpoäng". Men jag anklagar ingen, bara säger att man ibland anar att det är något fuffens... | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:15 | |
![]() | Om nu fusk skulle existera förstår jag inte vitsen med det. Är ratingpoängen verkligen så viktig? Det är ju inte så stora prispengar i den här "sporten". | |
| doktor phil - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:15 | |
![]() | Uppgiven, du låter alldeles uppgiven! Jag kan många svåra ord, men inte sjutton rullar jag för det. Men jag kan dom. Och anledningen till att jag inte rullar är att jag inte vill bli betraktad som fuskare, av folk som inte kan lika många ord som mej. Jag kan ganska många ord.. En gång rullade jag två gånger. Jag blev kallad frilufsnörd bara för att jag rullade tältare två gånger, men inte har jag gett upp för det inte. Knäppgök javisst uppgiven, men det ÄR faktiskt vår(snart)! | |
| sisterwitch | 2008-04-02 10:16 | |
![]() | men så är det här med rullningar,jag tycker om att rulla och gör det så ofta jag kan, men frågan är hur många rullningar per match törs man göra innan någon ropar fuskare, | |
| Helröret | 2008-04-02 10:16 | |
![]() | Jag har aldrig förstått hur man fuskar? | |
| Maybach | 2008-04-02 10:17 | |
![]() | Ett par gånger då inte allt för högratade motspelare la konstiga sexor drag efter drag och dylikt så har jag bara frågat om de använde ordprogram eller liknande (menat utan anklagande ton) och båda gånger har jag blivit utan svar men dock har de båda "slutat" lägga de här långa konstiga orden och istället spelat mer på ett sätt som man kanske förväntar sig av en medelratad person. Är detta en slump eller inte kan jag ju inte säga såklart, men visst är det smått misstänksamt. | |
| kragomsbo | 2008-04-02 10:19 | |
![]() | låter lite bittert... | |
| Miss_jk | 2008-04-02 10:20 | |
![]() | Ja, det är det jag menar. Jag kan inte heller ens hälften av orden jag lägger, men just när det blir högsta möjliga poäng på alla ord de lägger så börjar man undra lite. Men jag säger som WT2008, så himla mycket pengar handlar det inte om så att man orkar bry sig särskilt mycket. =) | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:22 | |
![]() | "Jag blev kallad frilufsnörd bara för att jag rullade tältare två gånger." *LOL* :-)) | |
| uppgiven - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:28 | |
![]() | Jo Du, doktor phil, nog kan Du många svåra ord, men stava till FRILUFTSNÖRD var väl inte helt lyckat! Men kram på dej också! ;-) | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:31 | |
![]() | www.frilufts.se/lund...FS ARE.HTML | |
| ZazzaMy | 2008-04-02 10:36 | |
![]() | oerhört irriterande, jag kan då inte mycket ord e ingen bra spelare, för hade jag vart det så hade min rating vart HÖG eller hur..Men baar för att jag rullade 3 ggr i samma spel så nog fan blev jag kallad för FUSKARE...Riktigt otrevligt är det | |
| singelmalt | 2008-04-02 10:39 | |
![]() | Jag rullade STUDERA två gånger i samma spel och blev kallad för plugghäst. =) | |
| Proselyten - Ej medlem längre | 2008-04-02 10:42 | |
![]() | Jag lade PROSELYT två gånger en gång och blev kallad för kappvändare. Mycket irriterande. | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-02 11:09 | |
![]() | Jag rullade UNIKABOX två gånger i samma match och blev kallad arbetarjävel. :-s | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-04-02 11:20 | |
![]() | Jag har blivit kallad hora en gång för att jag vann...DET var inte trevligt. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-02 11:26 | |
![]() | Kan hålla med att det känns som att någon har hittat ett sätt att fuska,,,för så många 13-20 åringar har inte Asbergers och har en riktad intelligens och kan ord som min mamma inte kan som är 74 och har jobbat som lärare i hela sitt liv och dessutom är en värsting på korsord.... | |