Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 365 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-05 19:28 | |
![]() | värsta förolämningen? Ibland kan det bli riktigt hett på chatten mellan en sjävl och motståndaren under en match, speciellt när man leder riktigt mycket och blir lite smådryg mot motståndaren. Vad är det värsta ni har blivit kallade under en betamatch? Jag börjar: Jag blev kallad satkärring en gång. | |
| Grymming | 2008-04-05 19:30 | |
![]() | "Sug min röv"..var det nån som sa. Men jag tog det mer som en svordom. | |
| spetaelsk | 2008-04-05 19:34 | |
![]() | Jag försöker alltid att vara trevlig när jag spelar mot folk här på betapet och har aldrig blivit dåligt bemött av någon här på än så länge. :) Dock när jag spelar IRL med mina kompisar går det väl lite hetare till med kommentarerna, ofta i samband med något konstigt ord som kommer upp under spelets gång angående om vi ska godkänna det eller inte, men vi har väl aldrig blivit fientliga eller så mot varandra. :p Det är ju trots allt bara ett spel :) | |
| stonehuggery | 2008-04-05 19:37 | |
![]() | "Vch om du inte lugnar ner dej så ska jag knulla dej som du aldrig blivit knullad förr.." Var det en som sa till mej när jag samlade stora poäng i lite för rask takt. Visste inte om jag skulle se det som ett hot eller en förolämpning eller nåt att se fram emot eller nånslags komplimang ^^ | |
| stonehuggery | 2008-04-05 19:37 | |
![]() | "Och" ska det ju stå.. inte "Vch" ..sorry. | |
| Headrush | 2008-04-05 19:37 | |
![]() | En tjej sa att hon hade pms o jag skulle vara snäll, men jag vann o hon bad mig dra åt helvete...! Riktigt moget... | |
| kolakyss | 2008-04-05 19:40 | |
![]() | Jag brukar aldrig bli "smådryg" mot mina motståndare, kanske därför som de flesta är trevliga mot mig? Som sagt; det är ju bara ett spel ;) | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-04-05 21:00 | |
![]() | En gång i högstadiet sa min polare. -"Hör du taskigt, eller?" Så svarade jag, -"Tänk fan att jag gör det!!!" Jag är hörselskadad sen födseln. Efteråt skratta vi åt det då han insåg vad han hade sagt. Men tyvärr förekommer det ibland o folk inser inte alltid vad dom sagt till en som är gravt hsk eller döv. | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2008-04-05 21:36 | |
![]() | "Köp en lott eller nåt" har jag fått höra. Tyckte det var skitkul | |
| Ades | 2008-04-05 21:39 | |
![]() | "köp en lott eller nå" har jag också fått.. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-05 21:42 | |
![]() | Jag är tydligen både ful och töntig. | |
| göölet | 2008-04-05 21:52 | |
![]() | jag har blivit kallad både hora och lilla fitta på en o samma gång.Men jag anmälde personen i fråga... | |
| stonehuggery | 2008-04-05 21:52 | |
![]() | fick en till nyss: -hoppas jag aldrig mer behöver spela mot dej. häärligt ^^ | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-05 23:12 | |
![]() | Men att få en kommentar som yaya eller stonehuggery.. är inte det lite "kul" på så sätt att motspelaren helt uppenbart blivit så irriterad (troligtvis för att man vunnit) att de måste ta i så de nästan spricker... När jag får nån sån rolig kommentar sitter jag oftast och småler eller fnissar. Bara kul att motspelaren blivit så irri... | |
| Minta | 2008-04-05 23:13 | |
![]() | Idiot. | |
| stonehuggery | 2008-04-05 23:17 | |
![]() | jo jag tycker det är väldigt underhållande. min form av humor absolut. hellre sånt än torrsnack. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-05 23:20 | |
![]() | har blivit kallad fuskfitta, turhora och diverse annat, men bryr mig inte så mycket om det, jag ger lika mycket som jag får... känner inte att det är nåt som ska behöva ta energi från mig om en okänd människa säger nåt fult till mig. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-04-05 23:21 | |
![]() | Förolämningen???? Är det något någon har lämnat före lämningen eller hur är det? | |
| y not | 2008-04-05 23:24 | |
![]() | säkert felstavar, fornlämningen verkar troligare, låter i alla fall så | |
| sakoline | 2008-04-05 23:25 | |
![]() | jag anmälde en snubbe till en moderator för att han förolämpat mig. eller mer, kallat mig för fula saker som jag anmälde honom för, jag tog inte åt mig direkt utan var mer hämnd för dåligt beteende. minns ej vad dock. | |