Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-11 16:13 | |
![]() | Hur viktigt är utseendet? Bara undrar, efter "Snyggast på Beta", "vad attraherar dig", "tjock eller smal" etc. -trådarna; Hur viktigt är utseendet? | |
| Skogstokig - Ej medlem längre | 2008-04-11 16:13 | |
![]() | Ta bort tråden, samma sak kommer ältas igen | |
| TIIIILT | 2008-04-11 16:20 | |
![]() | Inget viktigt, det är insidan som räknas. (Ironi.) | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-11 16:21 | |
![]() | Jag använder inte internet för att ragga (totalt osexig miljö, ju ;-) ) så jag har mest läst i forum för sidor som haft en inriktig mot någott (t.ex. film, musik eller liknande) och har aldrig tidigare stött på så många utseende-fixerade frågor, är Betepet en förklädd dejting-sajt? ;-) | |
| Ballerina | 2008-04-11 16:25 | |
![]() | det finns så mycket snygga och smarta människor på beta att det bara blir jobbigt :P | |
| blue_moon | 2008-04-11 17:10 | |
![]() | Viktigare än utseendet är karaktärsegenskaperna - ärlighet, lojalitet, humor, fantasi, lekfullhet, flexibilitet, omtänksamhet, empati - och så ett bra självförtroende! Då kan man vara attraktiv fast man är ful. Men givetvis ska man vårda sitt yttre... | |
| The_Viking | 2008-04-11 17:16 | |
![]() | Jag anser att utseendet är oviktigt. Men man lägger ju faktiskt märke till det först och därför ska det ändå tilltala mig på något vis. Det behöver inte betyda att hon är snygg utan bara tilltalar mig. Jag går inte efter något speciellt ideal. I slutändan så är det ändå insidan som räknas. Skulle aldrig kunna vara ihop med en tjej som är ett bombnedslag till utssende och verkar som om hon varit med om ett bombnedslag i huvudet. | |
| Miss_jk | 2008-04-11 17:17 | |
![]() | Utseendet är ju trots allt det man ser först. Tyvärr kollar man ju inte så himla ofta efter folk man tycker är fula, utan låter ögonen vila på det som ser bra ut, så visst är det viktigt till en viss del, men det är låååångt ifrån allt. | |
| skrabban | 2008-04-11 17:18 | |
![]() | Jag tycker att ha hälsan är viktigare än hur man ser ut. Bara man är ren och har hela kläder så kvittar det väl hur man ser ut. Alla kan ju inte vara lika snygga. Håller med vad blue_moon skriver. | |
| piggelin88 | 2008-04-11 17:23 | |
![]() | Inte viktigt alls. Själv tycker jag det är kul att fixa sig ibland och så men det är absolut inte viktigt. Och när det gäller andra så spelar det ingen som helst roll. Personligheten är det som räknas för mig. Det som man har inuti speglas till utsidan tycker jag. Utstrålning är viktigt. | |
| Skogstokig - Ej medlem längre | 2008-04-11 17:27 | |
![]() | Fan, om jag säger att jag jobbade i Tjernobyl, kommer du då älska mig piggelin. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-11 17:28 | |
![]() | Ganska mycket. | |
| The_Viking | 2008-04-11 17:28 | |
![]() | Det är ju för underligt hur det är. I alla undersökningar och forums trådar jag läst så säger 70-80% av alla tjejer att utseendet är oviktig men ändå så är det precis tvärtom ute på stan. | |
| Skogstokig - Ej medlem längre | 2008-04-11 17:37 | |
![]() | Oki banalt skämt. Men hur bra kan självförtroendet vara om du sitter och refererar med procent hit och dit. Tänk på att alla tjejer är av utomjordiskt ursprung och du behöver bara leta efter koden. | |
| The_Viking | 2008-04-11 17:39 | |
![]() | hahaha att jag refererar till procent har inget med självförtroendet att göra utan med verkligheten. | |
| Miss_jk | 2008-04-11 17:42 | |
![]() | Snarare killar som är lite tröga än tjejer som är utomjordiska. Hur lång tid kan det ta att fatta vad vi tjejer menar när vi säger tvärtom? ;-) | |
| vulcan | 2008-04-11 17:45 | |
![]() | Forumadmin: Plockat bort ett inlägg (och i konsekvensens namn svaret på det) som innehöll drog"skämt" av en typ vi inte vill se här i forumet (se reglerna) | |
| The_Viking | 2008-04-11 17:46 | |
![]() | Låter rättvist och bra det vulcan! Tackar! | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-04-11 17:58 | |
![]() | På en sån här sajt kan även det som är innanför pannbenet attrahera rätt mycket :) Alla har ju inte foto... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-11 18:06 | |
![]() | Förr eller senare kommer ändå frågan "Har du foto?" | |