Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 345 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lottisplotti | 2008-04-12 20:58 | |
![]() | Vad gör man en lördag kväll? Man har tröttnat på att gå ut och "parta", har sett alla uteställen...too manny times..vacknat på morgonen med iprenmannen sjungandes rakt i örat. Jag tycker TV är så trist, stänger av den med ett suck. Jo då sätter man på radion P1 och där får man till sig en massa bra kultur....jag bara älskar att lyssna på radion. Hur många lyssnar på radion en lördag kväll, jag bara undrar.... är jag en supertrist persin kanske någon tycker..mmm kan för vissa...men jag kan föra intressanta diskussioner...hehhe som den här...och vet ni jag har tid..inget stressar mig....jooo förresten en kall nos i mot min hand kan stressa mig, min hund står och tittar på mig och vill ge sig ut i spöregnet..jajaj jag kommer...livet är ju också min familj och de gör så att jag får en bra lördagkväll. Ha de bra nu alla betaspelare....ses...//Lo ttisplotti | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-12 21:05 | |
![]() | Jag hatar också TV på helgerna. Tur att det finns Internet i alla fall. Där kan man hitta högkvalitativ underhållning såsom denna: www.feedthehead.net/ | |
| Blåst | 2008-04-12 21:08 | |
![]() | Radio äger och särskilt P1. Jag slappnar av helt underbart till sjöväderrapporten. | |
| lottisplotti | 2008-04-12 21:10 | |
![]() | Tack för tipset..E solu | |
| lottisplotti | 2008-04-12 21:10 | |
![]() | Hahahh sjöväderrapporten är väl inte favoriten....nää tacka vet jag på minuten..... | |
| Miss_jk | 2008-04-12 21:17 | |
![]() | Går jag inte ut så laddar jag hem någon bra film och kollar på. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-12 21:48 | |
![]() | Bjuder in syskonungarna på myskväll och låter de suga ut all kraft man har. Och ändå vill man göra om det dagen efter :) | |
| e bennet | 2008-04-12 21:53 | |
![]() | Dricker Norrland och trycker i mig en påse jordnötter samt önskar att man var ute på krogen istället. Det var tider det...... | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2008-04-12 21:56 | |
![]() | lottisplotti, E Solu, Blåst, Miss_jk, trashone, e bennet och jag skriver i betapets forum en lördagkväll iaf.. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-12 22:01 | |
![]() | Jag sitter här och samtidigt bakar jag frukostbröd till imorgon. Dottern är hos en kompis, gubben sover tv. Jag har en helt vanlig, skön lördag! | |
| sissla | 2008-04-12 22:02 | |
![]() | Befinner mig denna lördag kväll i en känslotornado efter att ha insett att mitt förhållande sen två år med en underbar men ack så opålitlig man, inte fungerar, min enda syster har gått in i en psykos, jag har blivit av med mitt arbete och kommer inom kort att bli av med min lägenhet också. Ha nerver nog att hålla sig så länge intill en radio el TV att sammanhanget går fram låter .... vilsamt jämfört med detta kretsande i ett ödsligt kosmos. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-12 22:03 | |
![]() | ja me! Men så ska jag stiga upp vid halv-sex i morgon bitti.. Skicka telefonnummer ska jag ringa och väcka er! | |
| Ballerina | 2008-04-12 22:05 | |
![]() | Jag jobbar typ varje helg. Nolife :=) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-12 22:05 | |
![]() | Sissla: Du, tro det eller ej: många av oss har varit där du är! Det gäller att hålla ihop tills allt håller ihop i vår omgivning! Förstår du? Jag förstår! Inte din situation exakt men att vi alla har liknande situationer! Det finns så många som inte mår bra, då och då. Det finns så många som mår bra, då och då. Håll ut, bättre tider kommer! kram | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-12 22:07 | |
![]() | Ja, jag går ju i skola på vardagarna... liiiiite jobbigt att jobba, men vad gör man inte? ;-) | |
| vulcan | 2008-04-12 22:12 | |
![]() | ungarna är precis lagda och jag har tappat upp kvällens andra glas vin. Det första skickade tillsammans med en hämtwok ner mig i en smärre lördagskoma - det är high-life på andra sidan 40-strecket det. Nu har jag dock piggnat till och tänkte kolla på TV en stund. Tack vare min smarta compact living kan jag dock hålla ett öga på att ni sköter er, så håll er i skinnet :) | |
| tuta | 2008-04-12 22:12 | |
![]() | ja e ledig ja =D enda helgen denna månad :) o den spenderar ja med att spela av pengarna av alla fulla pokerspelare på nätet =P | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-12 22:13 | |
![]() | Klart vi gör Vulcan! ;-) *flirt flirt* Har väl aldrig hänt att vi INTE sköter oss??? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-04-12 22:15 | |
![]() | jag sitter också med mitt 2a glas vin ( nåja 3e då!) och tittar på gubben som sover TV.. Är ledig denna helg, iaf från jobbet, men har pluggat gerontologi hela dagen.. TVn står på men har inte tittat något nämnvärt på den ändå | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-12 22:17 | |
![]() | Annars kan man ju alltid läsa en bok av Selma Lagerlöf, vem det nu är... | |