Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 270 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ballerina | 2008-04-14 17:31 | |
![]() | Fördelar Känner ni att ni har några fördelar för att ni är män/kvinnor, blonda, brunetter, mörkhyade, kommer från rika familjer...etc? Man pratar ofta om nackdelarna med att vara... ja man man nu är =) Kom gärna med exempel =) Kom att tänka på det själv när jag var på Barcelonas flygplats och höll på att missa planet, så jag fick gå igenom tullen med flera liter vätska i handbagaget. Skulle det ha gått om jag hade sett ut som en typisk terrorist? En fördel med att vara blond tjej kanske? | |
| Tarfala | 2008-04-14 18:01 | |
![]() | Ganska snygg, dock till min nackdel då mitt nördiga intellekt förbises av mitt vackra yttre | |
| Ballerina | 2008-04-14 18:08 | |
![]() | Tarfala haha =) Jag kan nog se rätt naiv ut, men ska sanningen fram så tror jag illa om alla tills att de har bevisat motsatsen :) | |
| stonehuggery | 2008-04-14 18:22 | |
![]() | en bra grej med att vara tjej är att män tenderar att hjälpa en med tunga och obekväma saker. det är asbra. det är därför vi älskar er! ^^ alltså sånna saker som man egentligen inte har nårra som helst problem med att fixa själv, men som är dryga och jobbiga. typ.. hmm.. lägga på vinterdäcken på bilen. eller bära stora tunga otympliga saker ur ens släp på soptippen.. byta smutsiga delar i gräsklipparen.. tex! | |
| Ballerina | 2008-04-14 19:38 | |
![]() | stone hmm fast jag är nog tvärt om. Jag gillar att fläka med musklerna. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-14 19:50 | |
![]() | En fördel är att jag slipper tänka på mensen. Det verkar inget skoj. :'( | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-14 20:36 | |
![]() | Dålig ursäkt E Solu... Alla (fertila) kvinnor har inte heller mens... ;-) | |
| Ballerina | 2008-04-14 20:48 | |
![]() | E solu ja det ska du vara jävligt glad för =) fast då har man en ursäkt att vräka i sig massa choklad :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-14 20:51 | |
![]() | Okej då, men här kommer några fler fördelar jag har till följd av att jag är man, eller pojke åtminstone: - Jag får gå med bar överkropp i badhusen - Jag behöver inte vara särskilt orolig för att drabbas av bröstcancer - Jag behöver inte oroa mig för att bli gravid | |
| stonehuggery | 2008-04-14 20:55 | |
![]() | mensen verkar ju inte ens hälften så jobbig som att ha nåt konstant hängande och dinglande mellan benen! ^^ herregud vad störd man hade blivit! ^^ | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-14 20:57 | |
![]() | Hellre mellan benen än på magen i alla fall. ;) | |
| Ballerina | 2008-04-14 20:58 | |
![]() | e solu haha kunde du inte komma på nåt bättre? prostatakanser då? man behöver inte oroa sig för att bli gravid om man äter P-piller, eller man kan ju få ett X iof. stone haha ja. Att de ska synas varje gång man blir lite kåt, usch vad jobbigt. sen att den ska vara känslig som en akilleshäl :P | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-14 20:58 | |
![]() | stonehuggery, det är som att alltid ha med sig en liten vän som förstår en precis. Man är aldrig ensam om man har snopp. | |
| Ballerina | 2008-04-14 20:59 | |
![]() | e solu ja risken är ju inte så stor att du blir misshandlad dagligen i flera månader av ett litet "oskyldigt" barn. | |
| stonehuggery | 2008-04-14 21:00 | |
![]() | ordv. haha! naaaaaaaaw ^^ ..kan man skaffa ett marsvin istället? =) dom pratar ju dessutom! och man kan mata dom med gurka! ^^ | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:01 | |
![]() | stonehuggery, att kvinnor aldrig hör snoppar prata beror bara på att de aldrig håller tyst länge nog. Dessutom är de flesta väldigt förtjusta i grönsaker. Kan hålla med om att marsvin ofta har tjusigare frisyr, men det är nog enda fördelen. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:03 | |
![]() | Ja prostatacancer (och testikelcancer) är självklart nackdelar, men nu pratar vi om fördelar. Så ni kan vara glada att ni slipper oroa er för det, men jag tänker inte gnälla över att jag behöver oroa mig för det. :) En annan fördel jag har är att jag som norsk medborgare kunde utnyttja norskt (högre) studiebidrag under min gymnasieperiod. Även under min högskoleperiod, men det ville jag inte, för det skulle blivit för mycket pengar. Istället snyltade jag lite på svenska skattebetalare, CSN. Det är tur att världen inte är rättvis. :) | |
| stonehuggery | 2008-04-14 21:06 | |
![]() | ordv. haha! mmmmjo, kan visserligen ligga nåt i det där med babblandet. även om inte jag är nåt babblo själv =) och jag tycker kanske inte att vi ska utveckla den där grönsaksbiten mer.. men jag håller verkligen med om att marsisarna ligger ett stort steg före i behåringen ^^ | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:10 | |
![]() | Jag tycker jag har en fördel då jag inte kan få peniscancer. Har sett det på en bild och det såg RIKTIGT ÄCKLIGT ut!!! | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:14 | |
![]() | mamman, till skillnad från de mer aptitliga lungcancer och bröstcancer? | |