Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pms | 2008-04-18 14:33 | |
![]() | Bra inredningstips=) Köp färdiga frigolitplattor (finns på byggaffärer) i det mått du önskar Ta något tyg som du gillar Nåla fast tyget med knappnål(utan knopp) Vips har du en ursnygg tavla (det bästa med allt är att den fäster direkt på en spik och du kan flytta runt den tills du får den i det läge du vill) Bra va??=) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 14:45 | |
![]() | Har gjort en fin träram i lagom storlek, sedan spänt ett tjockare vitt tyg under och sedan ett fint tyg i valfritt mönster utanpå... Tavlan hänger jag upp genom att lägga den övre "pinnen" på ramen på en spik jag spikat in i väggen... | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-18 16:01 | |
![]() | Är det okej att köpa färdiga tavlor med riktig konst i stället? Eller är man snobb då? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-18 16:03 | |
![]() | Morristown: Man kanske inte har råd? en.wikipedia.org/wik..._p aintings | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:12 | |
![]() | Nja snobb behöver du väl inte vara men rik.. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:16 | |
![]() | Morristown: Nej, det är inte tillåtet så har du någon måste du elda upp det!!!!! ;-P | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:17 | |
![]() | Iofs så har jag EN sån tavla och resten är fotografier eller littografier.... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:21 | |
![]() | Var bor du? Kommer med kofoten i högsta hugg.. =) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 17:23 | |
![]() | Nja, dom är ju inte fastskruvade eller så.... ;-) Kofoten behövs knappast, bara att plinga på dörren | |
| pms | 2008-04-19 14:04 | |
![]() | Morristown: Nej självklart får du väl köpa färdiga tavlor om du vill-vi lever i en fri värld- men alla människor har faktiskt inte råd att köpa färdig konst, eller kanske inte tycker att det är snyggt. Jag vill ha saker som JAG gillar i mitt hem och inte saker som anses vara snygga eller som är inne för att de är gjorda av en viss konstnär etc. | |
| dr indianJAN - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:08 | |
![]() | en soffa är bra | |
| pms | 2008-04-19 14:16 | |
![]() | ....dr indian Jan och andra: Självklart kan det vara bra med en soffa- ge tips var man kan köpa en soffa billigt kan ju vara bra inredningstips. Återigen många har inte råd att köpa nya saker därför startade jag denna "tråd" . Studerande, unga som flyttat hemifrån, ensamstående mödrar/fädrer, pensionärer etc. Jag har själv varit i en sådan situation när man fick ta det man haver och vet hur svårt det kan vara att få pengar att räcka till. Tack och lov befinner jag mig inte i en sådan situation längre, men jag tycker därför att man kan komma med "bra" tips, annars skulle jag givetvis inte startat denna tråd. | |
| dr indianJAN - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:39 | |
![]() | blocket? ikea? Det kan folk väl komma på själva.. jesus | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-19 15:19 | |
![]() | Asch trodde här skulle vara massor av bra länkar till inredningsidor. Även om pms tips är bra så vart jag besviken... | |
| Miraculous | 2008-04-19 15:22 | |
![]() | Gå på myrorna, köp en gammal möbel, skrapa av färgen (jättekul jobb) å ställ i nått hörn med en blomma. Så får man ofta nått personligt som ingen annan har. (Om det nu inte är en begagnad ikea-möbel.) | |
| Miraculous | 2008-04-19 15:26 | |
![]() | Trashone: här har du massor med länkar www.alvashus.se/ www.anntikt.se/ www.bloominghome.se/ www.cosyhome.se/ www.fridasgard.se/ www.hemljuvahem.nu/o.../i ndex.php shop.houseofpassion.se/ www.lantlivinredning.se/ romantiskating.se/ Du kanske hittar nått kul... :-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-19 15:27 | |
![]() | Åh tack. Är grymt tänd på nya färger och saker till sovrummet. | |
| Miraculous | 2008-04-19 15:29 | |
![]() | glöm inte att kolla in Laura Ashley. Det beror ju på vilken stil du har, men hon har helt ljuvliga saker. Finns butik på internet. Svenska oxå, i alla fall är det en på g. | |