Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 590 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jenny80 | 2008-04-18 21:17 | |
![]() | Otrohet Jag har svårt att veta hur jag ska tolka detta. Min man var på en fest för ett tag sedan. När vi pratades vid på kvällen så bråkade vi i telefonen... Dagen efter när han kom hem så såg jag i hans mobil att han sms:at med en tjej som jag inte vet vem det är. Att han hade undrat vart hon tagit vägen och ville ju snacka mer med henne och sedan en massa smilisar till denna text. Det var iaf 4-5 sms och dagen efter hade dom smsat också. När jag frågar honom vem denna tjejen var så sa han först; Vaddå då? Det var bara nån jag träffade på en fest som jag verkligen tyckte va jättesnäll och trevlig och tog hennes nummer iaf man skulle träffas igen som kompisar... Jag blev såklart väldigt ledsen och kände mig bedragen nästan medan han säger att det var inte alls så han menade. Han har alltid tagit kontakt med folk när han är på fest , kille som tjej... Jo sa jag men inte sen vi blev tillsammans... Vad tycker ni, är jag paranoid som inte kan släppa detta... är typ orolig när han ska ut nästa gång att han ska träffa henne igen.... Kom igen killar, vad ska jag tro??? | |
| Lenis2 | 2008-04-18 21:21 | |
![]() | hmm svår fråga, om jag skulle hitta sms i min killes (om jag hade någon hehe) mobil så hade jag nog blivit lite misstänksam, men å andra sidan smsar ju jag till killar och då är min avsikt inte att få honom otrogen, utan mer vänskapligt. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:22 | |
![]() | Be att få träffa henne, hon kanske inte alls är så farlig som du föreställer dig. Om det nu är nåt helt harmlöst så borde han ju knappast ha nåt emot att hans bästa vän (du) träffar hans nya bekantskap, eller hur? | |
| Tinna | 2008-04-18 21:23 | |
![]() | Tycker inte man ska snoka i andras telefoner. :P (Men det är min åsikt bara..) | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:24 | |
![]() | Jag har frågat och han har sagt att jag får det men jag känner mig ändå lite obekväm med detta. Är det normal att skapa nya tjejkontakter på fester när man är gift och har barn? ÄR jag gammalmodig? | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:25 | |
![]() | Nej jag tycker inte heller det men det blir så ibland när man känner att nått inte stämmer... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:25 | |
![]() | Min otrohetslampa blinkar röd, sorry men det är vad jag känner instinktivt... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:26 | |
![]() | Jenny, det är alltid väldigt jobbiga känslor man får handskas med när man är svartsjuk. Jag tycker att det verkar finnas en tydlig otrygghet hos er eftersom du valde att läsa hans mess i mobilen. Försök fundera på vad som från början fick dig att göra det. Att du känner dig ängslig och svartsjuk för att han har kontakt med nån tjej du inte vet vem det är tycker jag är helt befogat och förståeligt. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:27 | |
![]() | Eller ska jag säga flirtlampa, det passar nog bättre. | |
| Miraculous | 2008-04-18 21:27 | |
![]() | Nej, du är inte paranoid. Du är mycket mänsklig. Är din kille nån som alltid haft mycket tjejkompisar? Det är jättesvårt att veta sånt här. Men jag har varit i liknande situation. Min man har alltid haft många tjejkompisar och det har varit tufft att hantera periodvis. Känns det inte bra, så måste du ärligt säga vad du tycker. Har han inget att dölja kan han presentera er för varandra. Så gjorde min man med en av hans tjejkompisar. Kram till dig. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:28 | |
![]() | zimba, håller med, röd lampa | |
| Indiga | 2008-04-18 21:29 | |
![]() | Å jag känner igen det där. Det slutade inte bra för min del, han var otrogen. Nu är ju inte alla lika men jag hade tagit det på stort allvar idag. Känner med dig...! | |
| _yes_ | 2008-04-18 21:30 | |
![]() | Svartsjuka är ett tecken på att du verkligen älskar honom (eller att du bara vill ha honom för dig själv) Lita på honom tills du har mer bevis. Talesättet: Innocent until proven guilty är passande i såna här lägen! Hoppas att det inte är något! | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:34 | |
![]() | Tinna: Klart att det är din åsikt, vems annars? ; p Jenny: Jag tycker att det är en klurig grej men samtidigt är det givetvis helt OK att känna som du gör, vad det nu än är. Så det beror ju lite på vad ni gemensamt kommit fram till vad er relations gränser går o.s.v. Men i vilket fall som helst så måste Du dra dina gränser. Annars är det alltid någon annan som gör det åt en, och då är det nästan alltid på ett sätt som inte passar en själv. | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:36 | |
![]() | Jag som hade hoppat att jag var paranoid...min reaktion förstår jag men han jämför med killkompisar som jag har och har kontakt med men jag har ju inte skaffat några nya sen vi blev tillsamman...äh jag vet inte vad jag ska tro... vi har pratat ycket om detta fram o tillbaka och han har lovat mig att nästa gång han skaffar en ny tjejkompis när inte jag är med så ska han säga det...låter det bra? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:37 | |
![]() | nja.... | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:37 | |
![]() | Känner mig som en övervakare nästan då :( | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-18 21:38 | |
![]() | be att få träffa henne...har han inget att dölja är det säkert ok för honom. | |
| jenny80 | 2008-04-18 21:38 | |
![]() | Jag har väldigt svårt att lite på människor pga en strulig uppväxt och detta gör ju inte saken bättre. men frågan är ska min man behöva lida för det. Han säger att han alltid hållit på så här och han säger att han har inte haft någon kontakt med henne efter...kan man lite på det? | |
| Ballerina | 2008-04-18 21:39 | |
![]() | Hmm.. Det beror ju på hur han är som person. Men jag tror inte att du behöver oroa dig. Jag tycker själv om att prata med killar och skulle gärna ha fler killkompisar men så länge jag inte visar nåt överdrivet intresse så tycker inte min kille att det är nåt problem. Men ni måste prata om det och säga vad ni tycker är okej. Alla drar ju olika gränser. Jag skulle bli skogstokig om min kille kollade på porr och det är jag nog ganska ensam om :P | |