Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 533 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MissT | 2008-04-19 19:49 | |
![]() | Argumentera En liten fråga/tanke/åsikt... Jag har på senare tid funnit mig själv fastna i forumet mer än i själva spelet. Detta har lett till heta diskussioner med olika människor det har också väckt en fråga; Om man skapar en tråd eller skriver i ett forum, oavsett ämne, så öppnar man väl upp för diskussion eller? När man skriver i en tråd måste man väl ändå vara beredd på att få åsikter från andra som skiljer sig från sin egen. Eller skapar man en tråd i tron om att alla kommer tycka precis som en själv? Om man nu inte får det medhåll man hade hoppats på eller får sina åsikter/synpunkter ifrågasatta har man då rätt att bli förbannad på den personen? Jag gillar att argumentera och jag är inte rädd för att tycka annorlunda. Om man argumenterar på rätt sätt, lägger fram fakta och brister i någon annans argumentation så ka man väl inte klassa det som personangrepp? Sen om det leder dit i stunden hetta.... Vad tycker ni? Vad möter ni för reaktioner när ni är av annan åsikt? | |
| uberbacon | 2008-04-19 19:51 | |
![]() | Jag tycker helt enkelt att du har fel. Vi ses i en annan tråd, hejdå! | |
| MissT | 2008-04-19 19:52 | |
![]() | Va då fel? Är du dum i huvudet eller? Ingen kan säga att jag har fel! ;) Tack för inlägget! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-19 19:53 | |
![]() | Problemet är att i många trådar så går man snabbt ifrån ämnet. Om jag startar en tråd och frågar vilken favoritmat alla gillar tar det inte många inlägg innan man kommit till olika recept, att någon inte gillar senap osv... Alltså glöms ursprungsfrågan bort ganska snabbt och ofta. Ofta kan man också se att de som skriver ett inlägg "hoppar på" en del i ts första inlägg som egentligen inte har med saken att göra... Vad jag tror | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-19 19:54 | |
![]() | du har fetfel MissT....du har missförstått det hela. Hur kan du tycka så? | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-19 19:55 | |
![]() | Mamman! Varför heter det senap på svenska förresten? Det är ju inte alls likt mustard! | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-19 19:55 | |
![]() | säg senap - jättesnabbt - många gånger i följd så fattar du varför det heter så. | |
| MissT | 2008-04-19 19:57 | |
![]() | Bara Ann jag gillar dig ändå men bara för att det är du. Annars avskyr jag generellt folk som är av annan åsikt än mig. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-19 19:57 | |
![]() | <3 MissT <3 | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-19 19:57 | |
![]() | ...se så snabbt det gick att komma från ämnet....? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-19 19:58 | |
![]() | ja, tråden började med argumentation och slutade med senap och allt är ditt fel mamman! :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-19 19:59 | |
![]() | F'låt.... inte min mening... | |
| Maybach | 2008-04-19 20:00 | |
![]() | Att argumentera och debattera är att leva. Tyvärr får man sällan tycka vad man vill betas forum.. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:01 | |
![]() | Tyckte gjorde du väl i samma stund som du skrev? | |
| MissT | 2008-04-19 20:04 | |
![]() | mamman det hade man ju kunnat slå vad om... att du skulle komma och förstöra allt. Jag försöker faktiskt hålla i en seriös tråd här! Senap hmpf! ;) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:07 | |
![]() | Flåt igen... ja, se... inget jag gör är rätt... I går kväll när jag gick och la mej kom dottern in till oss och skulle sova där... hade inte lika kul som du... ;-( | |
| y not | 2008-04-19 20:13 | |
![]() | vilken rätt? | |
| MissT | 2008-04-19 20:17 | |
![]() | stackars mamman men det är fortfarande helg... du vet väl att det är som upplagt för sex fredag och lördag ;) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-19 20:20 | |
![]() | Jag tycker att när argumenten börjar tryta skall man slåss. Det går inte på ett diskussionsforum. Det tycker jag är tråkigt. Sex på lordagar?! Wohoo det är ju idag. Sätter mig och väntar nu! | |
| y not | 2008-04-19 20:22 | |
![]() | e det lörda?, så det är därför inte posten hade kommit då? | |