Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 590 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Semikolonet - Ej medlem längre | 2008-04-21 09:03 | |
![]() | Tandläkardrömmar KI Hej! Jag ska iväg och skriva levnadsbeskrivning och uppsats på Karolinska imorgon för att försköka slå mig in på tandläkarprogrammet. Undrar bara om någon här har gjort det förut. Nångra tips/saker att tänka på? | |
| le-lou | 2008-04-21 10:33 | |
![]() | Hej, flyttar denna till Snack, då tråden inte uppmanar till diskussion utan mer är en tipstråd :) | |
| Sombatic | 2008-04-21 11:00 | |
![]() | Säger bara lycka till med tandläkeriet -- själv sökte jag 6 gånger innan jag lyckades komma in så ge dig inte om tandläkare är vad du önskar bli. Somb | |
| dr indianJAN - Ej medlem längre | 2008-04-21 15:06 | |
![]() | Hur kan en tjej vara spelvärd? Rätta termen borde vara spelvärdinna.. Tja, vill man stoppa fingrarna i andras munnar och vara allmänt hatad så är väl tandläkare rätt yrke. | |
| Sara016 | 2008-04-21 15:10 | |
![]() | *Fniss* Håller med dr indianJAN! | |
| sejmårr | 2008-04-21 16:21 | |
![]() | När man söker på lämplighet till läkarlinjen (PIL) verkar det vara det allra bästa att påstå att någon av ens föräldrar (eller båda) är läkare. När jag sökte berättade "intervjuaren" med ett förläget fniss att andelen läkarbarn som antogs på det här sättet var väldigt hög. På ett av KIs spex sjöngs sången "Ljug dig in på PIL"... Jag vet inte om detsamma gäller tandläkarlinjen, men det är kanske troligt. | |
| sejmårr | 2008-04-21 22:31 | |
![]() | Semikolonet. Det skulle vara roligt att höra hur det gick för dig, när det är gjort. Och få höra hur du gjorde! | |
| Semikolonet - Ej medlem längre | 2008-04-21 22:42 | |
![]() | Tack så mkt för alla tips!!! Jo alltså, klart jag berättar hur det gick... Om det gick bra alltså;) | |
| sejmårr | 2008-04-21 22:55 | |
![]() | Å, nej! Du får allt berätta även om det INTE ick så bra. Nu när du fått oss att bry oss! | |