Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 636 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-04-27 21:22 | |
![]() | Frustration Åå idag har varit en jobbig dag. Ingenting har gått rätt. Började med att jag fick svar ifrån tjejen med chinchillan ja ville köpa, den va redan tingad, hittade en annan men där ingick inte bur och det fanns ingen möjlighet att köpa någon. Så någon Chinchilla blir de inte de närmaste veckorna :(. Sen så har jag hittat en snygg avelshane åt min Black Patched gerbil han är Honey white spot så de kan bli riktigt snygga färger på bäbisarna men tjejen som äger honom har slutat höra av sig :S. Sedan så åkte vi upp till granngården för o köpa hund och kattfoderoch självklart var "vårat" foder slut så vi fick åka till torp istället och handla de på svindyra djurmagazinet. Köpte en oxbog åt Flora som hon naturligtvis blev dålig i magen av. Det va trasslet med djuren det, men sedan så ringde fotografen och säger att den manliga modellen inte kan vara med på jobbet och att jag måste provfotas med en ny... vilket innebär att jag måste planera om en massa. ÅÅÅ men de va skönt o få skriva av sig lite frustration. | |
| Michelin | 2008-04-27 21:24 | |
![]() | LIvet är bra orättvist! | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-27 21:25 | |
![]() | Skönt med förstående människor. | |
| erikd | 2008-04-27 21:26 | |
![]() | Tänk på barnen i Afrika... | |
| Suds McDuff | 2008-04-27 21:45 | |
![]() | Vad är en chinchilla egentligen?? Har faktiskt aldrig sett nån. Men jag har fått talat om mig att dom är som små håriga bollar. Ungefär som en Gremlin, före dom blir till Gremlins om man säger så. Stämmer det? | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-04-27 21:49 | |
![]() | haha o vad är en gremlings då? Chinchillor är små håriga bollar med yvig svans och stora öron. Riktigt jävla elaka djur om man uppfostrar dem fel och små gullpluttar om man uppfostrar dem rätt. Vill helst ha en chohoklad brun eller beige men standard grå är vanligast så ja får nog börja med en sån, bara jag kan hitta en bur :S | |
| Lilla mys - Ej medlem längre | 2008-04-27 21:50 | |
![]() | Linda e kulig. | |
| emmylicious | 2008-04-27 21:53 | |
![]() | www.chinchillaplanet...ch illa.jpg en chinchilla. jag brukar tänka mig dom som furbees | |
| mackz_ | 2008-04-27 23:32 | |
![]() | jag är sjukt snussugen men har sår i läppen ...på tal om frustration alltså | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-27 23:35 | |
![]() | Gud! Det är sååå synd om er båda! (Linda och Mack) Jag menar, med tanke på alla andra små petitesser som händer i världen så är det ju bra att vi får lite distans till dessa händelser. Tack för att ni öppnar er med dessa hemska berättelser! | |
| mackz_ | 2008-04-27 23:43 | |
![]() | läs nåra nyheter istället för att sitta här o läsa på forumet om det nu är så jobbigt för dig... | |
| vindsus86 | 2008-04-28 00:10 | |
![]() | chincillan ser riktigt ond ut | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-28 00:23 | |
![]() | chinchillor tål inte vatten....;) | |
| sejmårr | 2008-04-28 02:33 | |
![]() | mackz, lägg in en mullbänk - alltså under underläppen. Låt bara bli att prata sen så ligger den kvar... | |