Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 706 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Han_nez - Ej medlem längre | 2008-05-01 14:44 | |
![]() | Oschyssta lirare: mandu100 stänger alltid ner rutan innan hans sista drag om han är på väg att förlora. Vägrar att trycka "Ge upp" Istället för att låta mig vänta i 5 minuter på att vinna matchen! Osportsligt | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-01 14:53 | |
![]() | "Osportsligt" av dig att bli så sur att du väljer att "hänga" ut honom här i forum ... | |
| watson2 | 2008-05-01 14:55 | |
![]() | håller med dig grönöga, det finnskanske många man vill hänga ut men det är bara att se glad ut och spela vidare. | |
| Miss_jk | 2008-05-01 15:01 | |
![]() | ...eller kontakta övervakare istället. | |
| tragica - Ej medlem längre | 2008-05-01 15:02 | |
![]() | Stackars. Hela 5 minuter.. ack ack | |
| MissT | 2008-05-01 16:16 | |
![]() | Va spelar det för roll om man "hänger ut" nån. Det var ju knappast personangrepp utan bara information om en oschysst spelare. Häng ut bara säger jag ;) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-01 16:18 | |
![]() | Miss T - vilken är relevansen med att hänga ut? Troligen mer produktivt att ta direktkontakt med personen och/elle att kontakta en övervakare. Som det är nu har jag en uppfattning om en medlem baserat på ett inlägg här, hur juste är det egentligen mot honom? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-01 16:22 | |
![]() | En av anledningarna till att inte hänga ut någon är väl att det är "emot reglerna"...? | |
| MissT | 2008-05-01 16:23 | |
![]() | Jag skulle inte bry mig avsevärt om det gällde mig. Om jag är osportslig och stänger ner ett spel och någon skriver det i ett forum så är det väl OK. Tycker alla här på Beta är så förbannat barnsliga och diplomatiska. Alla verkar livrädda för att ha en åsikt och gå emot strömmen... Om nu Han_Nez vill "varna" andra spelare så är det väl OK. Det är inte en fråga om liv och död precis. | |
| tragica - Ej medlem längre | 2008-05-01 16:24 | |
![]() | "Tycker alla här på Beta är så förbannat barnsliga och diplomatiska. Alla verkar livrädda för att ha en åsikt och gå emot strömmen..." Dumma dumma barnsliga oss. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-01 16:29 | |
![]() | Han_nez! Du är ju "festlig" du. Du skriver: "mandu100 stänger alltid ner rutan innan hans sista drag om han är på väg att förlora." Du har ju bara spelat EN match mot killen, hur vet du att han inte fick strul med uppkopplingen ...? | |
| Sombatic | 2008-05-01 16:35 | |
![]() | Det är INTE tillåtet att anklaga andra spelare för fusk. Denna regel gäller utan undantag. Alla frågor om misstänkt fusk ska hanteras av Betapets spelvärdar. Fuskanklagelser direkt mot andra spelare kan leda till varning eller avstängning. Om du misstänker att en annan spelare fuskar: kontakta en spelvärd eller skicka ett mejl till abuse@betapet.com. Sombatic | |
| gnill | 2008-05-01 16:39 | |
![]() | ja, det där är en intressant. Jag fick en syrlig kommentar från en spelare när jag gick över tiden i hets som menade att jag _alltid_ gjorde det. Jag hade aldrig spelat mot henom tidigare (inte med det nicket i varje fall) och jag brukar inte heller dra över tiden, mer än enstaka ggr då något händer. När folk blir sura här på att nån gör si eller så så tycker jag ofta att de har svårt att föreställa sig hur det ser ut runt andra när de spelar. Förresten, jag startar en ny tråd om just det! | |
| MissT | 2008-05-01 16:44 | |
![]() | Det är väl inte fusk att koppla ner sig???? | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-01 16:46 | |
![]() | Kunde ha stått det är INTE tillåtet att anlaga spelare för fusk eller annat ,, om man vill klaga på någon så gör man det till en spelvärd och inte i forumet eller i main Bitte | |
| Suds McDuff | 2008-05-01 17:02 | |
![]() | Det har alltid funnits personer som beter sig fjantigt här på beta, och kommer alltid att finnas i framtiden. Vem orkar bry sig när sånt här händer, det är väl bara att se till att inte spela med den personen igen. Din hämnd om man säger så, är att någongång i framtiden kommer den där personen att tänka "jag var en tönt" och kanske skämmas lite. | |
| Björnen82 | 2008-05-01 20:00 | |
![]() | Jag har som tur är aldrig träffat på en annan spelare som är otrevilg mot mig. Jag själv är en sån spelare som alltid säger hej & tfm, hadde ett annat konto här för några år sedan | |