Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 719 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| peppe9 | 2008-05-03 01:16 | |
![]() | Gi mat Någon mer som totalt tröttnat på alla Gi ätare. "Man blir sååå pigg och slank". Jag säger ät mindre rör dig mer och njut av livet... Ännu värre är de som äter stenåldersmat. "För stenålders människorna led inte av hjärt och kärlsjukdomar" klart de inte gjorde det de dog ju vid 25-30 års ålder. Få 25-30 åringar i dag lider av hjärt o kärlsjukdomar. | |
| veggie_d | 2008-05-03 01:41 | |
![]() | Äh, det är bara att vänta ut det. Jag förutspår att det inom några år kommer att börja ramla in "larmrapporter" som förkunnar att det är fullständigt livsfarligt att undvika kolhydrater, och då kommer alla börja livnära sig på grönt te och alger istället. Tills någon upptäcker att man med en sådan diet riskerar håravfall och en kraftigt nedsatt förmåga att faktorisera tolvsiffriga tal i huvudet. Då drabbas hela västvärlden av panik och lägger om kosten till okryddade frikadeller och vitamintabletter. Förr eller senare kanske folk äntligen inser att man ska äta det man mår bra av, inte det man tror man kommer må bra av i framtiden. Sade veggie_d och tog en stooor tugga av sin dubbelmacka med jordnötssmör och hallonsylt =) | |
| Ajdan | 2008-05-03 07:43 | |
![]() | Jordnötssmör OCH hallonsylt! Isch. Tur att smaken är som baken. | |
| Stormfrun | 2008-05-03 08:17 | |
![]() | Jag håller med föregående talare. En reporter frågade Stefan Rössner om det fanns något idiotsäkert sätt att gå ner i vikt. Ja det gör det,svarade han. Vad då? Frågade rep. Det vill du inte veta sa SR Joo.. tala om det snälla... sa rep. Ät mindre och rör dig mer sa SR Jasså det sa rep. Ja, jag sa ju att du inte ville veta sa ´SR När vi nu är inne på viktminskning skulle jag vilja veta vad ni säger om den nya FANTASTISKA krämen från Nivea som får kroppen att minska 3 cm på 4 veckor????? Var tusan tar de cm. vägen?? Smälter man eller.... Tyvärr finns det en massa lättlurade desperata personer som går på allt detta, det borde vara förbjudet ta mig tusan. | |
| -Fånga Dagen - Ej medlem längre | 2008-05-03 08:38 | |
![]() | Man ska älska sig själv och ta vara på det goda, det är vad jag tycker! Inte ska man kasta bort sitt liv med svältkurer när det finns så mycket gott i gott gott i affären. Meddelas endast på detta sätt | |
| nina_nilsson | 2008-05-03 08:41 | |
![]() | www.halsomalet.nu/te...sp x?id=490 här är ett tips... ett riktigt bra tips... ett tips som är som bortblåst i dagens "äta konstiga dieter värld"... | |
| mi1369 | 2008-05-03 08:57 | |
![]() | Tjaaa....var och en blir salig på sin tro, som min undebara mormor brukade säga.... | |
| dr indianJAN - Ej medlem längre | 2008-05-03 10:42 | |
![]() | Jag äter chips till frukost | |
| shaara | 2008-05-03 11:18 | |
![]() | Hej, man ska äta, sova, träna med måtta, så man får en dyngsrytm så mår man bra.... Visst händer det att man slarvar ibland..... | |