Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 773 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:01 | |
![]() | Var jag dum? Skickade ett hemligt sms till ett av mina ex. En kille ja var tillsammans med för ca 2 år, hittade hans numer på eniro kunnde inte låta bli. Jag vill ju inte att ha ska veta att de är ja samtidigt som ja vill de åå knas. Fasen jävla kille va o inte kunna hoppa ur skallen på mig. | |
| Jesper M | 2008-05-04 18:04 | |
![]() | det beror väl på vad du skrev... | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:07 | |
![]() | ja skrev- Du är trots allt för jävla go ändå (hans namn), din beundrare | |
| Jesper M | 2008-05-04 18:07 | |
![]() | kan ju aldrig skada... verkar mer dumt mot dig själv än honom tycker jag. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:11 | |
![]() | ja ja vet :( men hjärtat o hjärnan komem rite alltid överäns | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-04 18:12 | |
![]() | hur skall du veta hur han tog emot det. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:13 | |
![]() | av en SLUMP hittade du hans nummer på eniro??? Han vet alltså inte ditt mobilnummer eller så är det hemligt och det syns inte på hans mobil... Låter som om du skulla ta och reda ut dina känslor lite | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:14 | |
![]() | de vet ja ju inte, tror ja gjorde de bara för att inte känna mig så över ensam å de låter konstigt ja vet kan inte förklara de | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:15 | |
![]() | mamman man kan smsa hemligt ifrån smsme.se | |
| -Fånga Dagen - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:17 | |
![]() | Du visar ju nästan stjärten på bilden Linda. Meddelas endast på detta sätt | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:19 | |
![]() | Bilden är tecknad. Meddelas på allehanda sätt. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:20 | |
![]() | Du, celibatfrillan, ska inte kolla in småtjejerna!!!! ;-P *PS Jag är sjuuuuuk!* | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-05-04 18:23 | |
![]() | Ja, det där var verkligen sjuuuukt! | |
| snorklan | 2008-05-04 19:27 | |
![]() | Äh, ibland gör man "dumma" saker! Strunta i det.. om det nu inte är så att du faktiskt fortfarande är intresserad, då får du nog samla mod och höra av dig. (Fånga dagen.. varför skriver du alltid "meddelas endast på detta sätt"?) | |
| E_Cantona | 2008-05-04 19:32 | |
![]() | SMS är ett påfund av djävulen...Fan som det blir när man lyckas skicka fel, har suttit och försökt fånga in ett sms genom att "håva" med telefonen och trycka på knappar...Påföljd: skickade samma dumma sms en gång till och den som fick mottaga detta var x-et och hon var inte glad... Jag såg till att hon inte stog längst fram i telefonboken efter det:-S | |
| vindsus86 | 2008-05-04 19:42 | |
![]() | jag skickade ett ilsket sms till ett ex i sömnen en gång. från ett inte alltför anonymt mobilnummer. det blev roligt att förklara. kom ihåg en annan incident nu också. jag hade en romans med en vid namn anders en gång då jag var yngre. så hade min mobil gått sönder och jag fick låna pappas, men satte i mitt simkort och så skulle jag skicka något ulligulligt sms till denne anders, då. grejen var den att pappa hade sparat jobbarkompisen anders nummer i telefonen också så där fanns två anders. vilket inte jag visste föräns efteråt.. och jag skickade iväg mitt sms till den anders som dök upp först i nummerlistan... - pappas jobbarkompis. som ringde upp. usch vad jag skämdes. slängde på luren och hade mobilen avstängd några dagar. så nu memorerar jag folks nummer istället för att använda nummerlistan i mobilen. för att undvika liknande händelser. | |