Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 958 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:56 | |
![]() | fusk bränna vad tycker ni om fuskbränna? Man ser ju lite fräschare ut när man fått lite färg och jag är hopplöst svensk och är lika blekfis året om, dessutom krävs de lite färg i mitt yrke. Jag brukar få såna sprayduschar där man får stå naken som en fågelskrämma med armarna ut o en plastpåse på huve. Funkar kanon. Har även prövat såna krämer hehe men ja fick bara vita händer eftersom de står att man ska tvätta händerna. Solarium vågar ja inte pröva, tänker på våffeljärn, livrädd att bli klämd. | |
| Suds McDuff | 2008-05-04 22:58 | |
![]() | Om det inte märks att det är fejk, så varför inte. Men kör inte för mycket, finns inget fulare än när man blir gul! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:00 | |
![]() | Testade en spray som ger en en fin lyster och en naturlig solbränna. Vet inte, men tror den var uppbyggd på sockerarter och alltså inte så "farlig". En kompis hade burken och sprayade på min arm (har inte testat mer än så) och det vart jämnt och fint och tvättades inte bort så lätt. Den spraytan du beskriver kan ibland ge en orangeaktig ton i huden tycker jag. Inte alltid bra resultat trots att det borde vara en duktig människa som gör det. Jag gillar solarium, men använder det inte så ofta.... | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:01 | |
![]() | hehe jag har bara blitt gul en gång, seriöst såg ut som en ur the simpson. Nu går ja till en riktig proffsig tjej som är jätteduktig. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:02 | |
![]() | Jag gillar att sola i solarium ,men har inte gjort det på ett tag för jag har inte haft tid... Bra för mitt eksem också...( kan ju skylla på det iaf=) | |
| E_Cantona | 2008-05-04 23:03 | |
![]() | Finns ett Vänneravsnitt där Ross ska fixa spraybränna...hysteriskt kul avsnitt*S* | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:04 | |
![]() | Håller med E_!!! Han är hur kul som helst!!! *ASG* | |
| CrazyQ | 2008-05-04 23:05 | |
![]() | Finns ju ståsolarium nu också! :) Kanske inte lika "farligt"? *L* | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:09 | |
![]() | va :O finns de? vart? | |
| Guds Vrede - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:24 | |
![]() | Fullkomlig idiot och pervesion. Gå ut i solen och fixa en naturlig istället för att släppa ut massa aerosol i ozonlagret. | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:30 | |
![]() | Jag fick en förfrågan igår om hur mycket jag solar solarium,, Aldrig skulle jag vilja säga( Elller räknas en gång?) .. En gång på vintern kanske när man har ledsnat på blekfis-looken.. Men jag är ute mycket och då oftast med skyddsfaktor på utsatta ställen | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:31 | |
![]() | det blev inte så snyggt skrivet men jag kanske fuskar i solarium en gång per vinter | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:31 | |
![]() | Är inte stå-solarium "ute"?? En komis solade i ett sånt för 10-15 år sedan, men sedan har jag inte hört nåt mer om dom | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:36 | |
![]() | Testa inte CCS bus! Den stinker urin dagen efter. Vaknade och trodde att jag eller sambon hade kissat i sängen. | |
| Stormfrun | 2008-05-04 23:37 | |
![]() | Alla ni som gillar solarium, har ni hört att vägen till malingt melanom går mycket snabbare i solarium än om man ligger i solen? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:37 | |
![]() | Vad är det???? *nyfiken* | |
| E_Cantona | 2008-05-04 23:37 | |
![]() | Jag kan inte bli brun, röd sen flagar jag...sol i 2 månader så kanske jag blir beige:) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:40 | |
![]() | När jag var barn tvingades jag tvätta händerna ofta innan min mor insåg att jag blivit jättesolbränd på knogarna... Har ibland lätt att bli brun, men det har avtagit med åldern... Däremot på min hals blir jag röd. Något har hänt när de opererade mig har ingen känsel fram till hakan och blir röd vid värme, kyla eller sol... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:43 | |
![]() | mamman: Min son blev anklagad av en "fröken" på skolan att han inte tvätade sig...Han var solbränd på händerna ju.... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:44 | |
![]() | Hehe.. lika som mej då... Har dock precis insett att mina barn måste tvätta händerna ofta.... Sitter detta i generna på nåt vänster??? ;-P | |