Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 88 |
Mobilspel
| Pågående | 19 854 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| allimac79 | 2008-05-05 16:46 | |
![]() | Roskilde 2008 ...om Sweden Rock har en tråd så måste ju Roskilde ha det oxå. Någon som ska dit? Vilka är konserterna man inte får missa i år? Exakt hur lerigt kan det tänkas bli? Jag ska dit, har inte helt och hållet kollat bandlistan i detalj...men tänker inte missa Grinderman, José Gonzáles och Radiohead. Förhoppningsvis blir det inte lika lerigt som förra året :) | |
| cowboy | 2008-05-05 16:59 | |
![]() | Jag ska dit. Det blir bra väder i år igen. Stövlar ska man dock alltid ha med sig. Man kan missa alla band. Tänk på att tältölen är svalare när det är regn och lera. | |
| allimac79 | 2008-05-05 17:05 | |
![]() | tips: man kan plocka med en sån där gammal stor hårdplast-kylväska och fylla med iskallt vatten på natten när man rumlat hemåt. då har man ganska kylig öl till frukost oberoende äv väder ..men om det är kallt och kyligt dricker jag hellre whisky. | |
| KanInteStava | 2008-05-05 17:32 | |
![]() | Det blir nog inget med det. Var där 2003 när värsta värmeboljan i mannaminne förvandlade festivalområdet till en öken och nu senast 2007 när det tvärtom behövdes en båt för att ens ta sig runt. Danmark är inget att ha helt enkelt. | |
| manilj | 2008-05-05 19:46 | |
![]() | "Danmark.. utskitet ur kalk och lera." =) Roskilde äger, klart man ska dit! Bonnie 'Prince' Billy, Judas Priest, Niel Young, Slagsmålsklubben, The Streets och Grinderman (Nick Cave) kommer bla., whiiie! | |