Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 942 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
xmas- | 2011-08-31 15:32 | |
![]() | jag ångrar mig genast vad jag än tar så det blir för det mesta ändan bar om du får välja vad väljer du då simma över Atlanten eller till Ryssland gå? | |
göllebölle | 2011-08-31 15:37 | |
![]() | Torde vara närmare att till Ryssland gå, även om man något hemskt skulle må. Vila kan man då också göra, men ska man simma är det bara att köra köra köra! Vad vill du ha i julklapp? Och vad såg du helst att du slapp? | |
Maja G | 2011-09-01 11:59 | |
![]() | saker o annat har jag i massor mycket ligger nedpackat i kassor I julklapp vill jag ha massage och sådant sånt som passar mig, en lagom ung tant:) ( obs nödrim.Är ingen tant..ännu) Julpynt och annat,på tal om jul Bojkottar du sånt eller tycker du det är kul? | |
vg123 | 2011-09-01 14:16 | |
![]() | Kul i rätt mängd, annars kan man av julgransbelysningen bli hängd. Lyssnar du helst på hip hop:aren Petter, eller ljudet av spolande toaletter? | |
mishizaki | 2011-09-01 18:47 | |
![]() | Jag spelar upp hans CD spolar ned i nästa skede. Hör du grannen när han spolat märker du om han har kolat? | |
göllebölle | 2011-09-01 19:28 | |
![]() | Jag har tänkt på det många gånger - kommer jag märka om han slutar spelar sina sånger? Kommer jag märka om jag inte hör ett knyst? Eller kommer jag att njuta av att det blivit tyst? Vilken musik spelar du? Blir det Mozart eller Timbuktuuuu? | |
ekstrom84 | 2011-09-01 20:04 | |
![]() | Det blir någonstans, mellan trance, och dance! Om du skulle födas på nytt igen, vad önskar du att du skulle bli för en´? | |
presshold | 2011-09-02 02:37 | |
![]() | Jag önskar jag var en papegoja, med en röd och en grön doja. Jag skulle flyga högt över taken, och hålla grannen i huset vaken. Ifall du kunde drömma, vilken sjö skulle du tömma? | |
Maja G | 2011-09-02 06:08 | |
![]() | Kanske någon liten pöl eller en djup göl Inte mitt fina Vättern då där är jag ofta med kameran på Vad ska du i helgen göra kanske någon i en dans föra? | |
eva-leva | 2011-09-02 12:35 | |
![]() | Jag ska min konst ställa ut och efter det kommer jag vara helt slut Vad ska du göra nu Kanske ge en kram till din fru? | |
frippefrappe | 2011-09-02 13:38 | |
![]() | Ingen fru Jag har ännu Jag spelar betapet Vinner jag? Vem vet.. Om du var en annan för en dag vem skulle de vara då - Anna Haag? | |
Maja G | 2011-09-02 16:28 | |
![]() | Skulle vilja vara en liten mus som smyger omkring i tex Zlatans hus Kolla in hans muskler och bollsinne och lägga det i mitt långtidsminne:) Brukar du i fiske ha flax o få upp en makrill,sill eller kanske en lax? | |
mishizaki | 2011-09-02 17:27 | |
![]() | jag har faktiskt fångat braxen men ej ännu regnbågslaxen Skaldjur kan va ganska gott är det nåt du äter opp? | |
göllebölle | 2011-09-02 17:35 | |
![]() | Ja gärna och i överflöd! Rosa räkan och hummern röd. Du får resa vart du vill! Åt vilket håll styr du kosan till? | |
Somsocker | 2011-09-02 18:10 | |
![]() | Vad som helst med sol, drinkar och en pool. När jobbet börjar och semestern är slut vad har du för tips, hur står man ut? | |
Maja G | 2011-09-02 19:37 | |
![]() | Beställa en resa till varmare länder se till att något roligt med jämna mellanrum händer tex AW, SPA eller bara chilla med människor som trevlig gemenskap gillá Ska du ikväll fotbollen kolla eller kanske själv med foten bolla? | |
mishizaki | 2011-09-02 22:10 | |
![]() | Jag aktar mig nog för att krossa fönster spanar nog helst efter passningsmönster Nu har jag stillat värsta hungern Var det rättvist att matchen vanns just av Ungern? | |
eva-leva | 2011-09-03 01:22 | |
![]() | Då jag inte såg nån fotboll har jag inte alls nån koll Vad gör du när det inte match är kanske går på kurs och en massa dig lär? | |
göllebölle | 2011-09-03 08:42 | |
![]() | Jag gillar att spela spel och att vinna här är aldrig fel! Vad läser du nu för bok? Någon som gör dej klok? Berätta för oss andra så vi till biblioteket sen kan vandra. | |
Maja G | 2011-09-03 09:15 | |
![]() | Just nu läser jag en av Marie Jungstedt hennes böcker rekommenderar jag lätt Och naturligvis Shantaram,en riktigt tegelsten den är min favorit,bästa bok,helt klockren Vad bjuder du på när det är fest viken maträtt går hem mest? | |