Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 77 |
Mobilspel
Pågående | 20 365 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LenaG | 2010-05-07 22:50 | |
![]() | Trodde jag inte...:) jjuno.blogg.se/image...58 3704.gif | |
memento-mori | 2010-05-07 22:55 | |
![]() | 871 And right back at ya! :) | |
LenaG | 2010-05-07 22:56 | |
![]() | och flera till dej :) | |
memento-mori | 2010-05-07 22:58 | |
![]() | 872 ååå sååå många :) | |
LenaG | 2010-05-07 23:00 | |
![]() | och ännu fler :) | |
memento-mori | 2010-05-07 23:01 | |
![]() | 873 Ojoj nu glöder mitt tangentbord.. | |
LenaG | 2010-05-07 23:03 | |
![]() | Haha mitt med... Klockan är 23, inte en karl i sikte... Vi drar nu Lillan:) Jäääääääääätte kraaaaaaaaaaaaaam på dig :) | |
memento-mori | 2010-05-07 23:05 | |
![]() | 874 Ja nu struntar vi i dom... *pyser iväg med L1* | |
memento-mori | 2010-05-07 23:05 | |
![]() | Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam | |
LenaG | 2010-05-07 23:06 | |
![]() | Tänker inte kolla inboxen igen :) Kraaaaaaam | |
memento-mori | 2010-05-07 23:07 | |
![]() | hahha. men man kan ju inte låta bli :P | |
onobond | 2010-05-08 03:57 | |
![]() | Meeen; ingen här? Som den mycket gammmmmmla historien om mannen som kom hem på morgontimmarna efter en mkt våt kväll, hustrun sover förstås. Mannen: "Vaff@@@en, eru inte uppe än! Jag e' ju uppe än!" Så till glädjen, nöjet & allvaret. Jag ber vördsamt att få framföra FEMHUNDRAFYRA uppskattande tack för den kollektiva uppvaktningen av kungatrådens drottningar, framburen av regenten Lena. Det var ju en listig och såväl imposant som smakfull kombination. Jag tog mig friheten improvisera lite: Den tjusiga kammen, vittnande om gediget hantverk från flydda tider, (som jag redan har skrivit till Bukowskis, för att få värderad) fick vänta tills ni är åter i tråden. Den tekninskt avancerade digitalkameran hade dessvärre ett batteri temporärt utan energi. Både jag och kameran laddar nu upp... Jag kanske missförstod ordningsföljden på skumpan o kylpåsen? Skumpan var lite ljummen, så jag la kylpåsen på flaskan, tänkte ta ett smakprov. Första glaset lite obestämt men huvudsakligen positivt. Andra glaset blev i senare hälften riktigt bra. Tredje glaschet fantaschtischkt... Men nu är flaschkkan tom, hade bara latteglasch rena, schå det drog... Problemet är att kylpåschen nu har antagit ganschka ljumschen temperatur; men jag fick massor av värme av all er godhet och generositet; här kommer ännu några tack i retur: images.clipartof.com...gr ound.jpg Tack och hej! Vi ses snart i en tråd nära dej! | |
LenaG | 2010-05-08 06:32 | |
![]() | Vilket nattrumlare du är Ondis... Dina drottningar har sovit/sover som prinsessor:) Kul att du gillade presenterna, skicka över kameran till Uwis när du är klar med den... <---- *längtar till lördagsfrukost på jobb* PS till Onde: Hittade du fjärrkontrollen? | |
onobond | 2010-05-08 10:54 | |
![]() | God ehh.. morgon! och tack igen... fortfarande överväldigad, och lite överraskad att en smakfull gåva som champagne kan göra mottagaren likadan... Fjärren ligger också på laddning, kan man säga. Behöver mer laddning än andra, som klarade sig med 5,05 timmar. En extra välkomsthälsning till rokkerbarn, som trots att han bara hunnit skriva totalt 8 inlägg, därav lyckats klämma in 875 (!) i kungatråden. Nu kan det vara lite sent att ångra rokkandet när du skulle varit på mattelektionerna!! Äggen får bli extra löskokta idag, medium rare, åt rare-hållet. | |
memento-mori | 2010-05-08 12:20 | |
![]() | 875 Gomorron.. Usch jag har feber *Känner på pannan* Hur mår herrn idag ono? Hade han trevligt igår? | |
onobond | 2010-05-08 12:24 | |
![]() | Halloj M! Feber? Starka chips igår?? Själv superbt efter låång frukost. Kvällen trevlig; långdragen, men rätt stillsam Vad blev det för film till chipsen? | |
memento-mori | 2010-05-08 12:25 | |
![]() | 876 Jaa, jag har lyckats bli jätte förkyld :-/ Jadu ono, vi tjötade så mycket så de blev ingen film kollad på, men de va trevligt ändå :) | |
onobond | 2010-05-08 12:36 | |
![]() | Har ett filmtips: På väg hem såg jag på flyget en fantastisk film som hade premiär ifjol. Om inte någon biograf i närheten har den kommer den på dvd i augusti www.soloistmovie.com/ Bygger på en verklig story, lite småsnyftigt emellanåt, meeen VILKEN FILM!! Den måste du se | |
uwen | 2010-05-08 13:01 | |
![]() | 675 Många varma hälsningar till ER ALLA och trevligt veckoslut och en TREVLIG MORSDAG och till ALLA PERSONER,SOM EJ ÄR MOR;MEN SOM TYCKER OM BARN! Här får ni många buketter med rosor och blåa violer!! Och nu en rivstart till landet! När det är Morsdag,brukar jag kalla det för GÄSTGIVERI !! Hälsningar och kramar önskar Uwen Vi hörs igen!!!!!................ ................. | |
onobond | 2010-05-08 13:17 | |
![]() | Hej uwen! Många hälsningar tillbaka! Ha en bra Mors Dag, men sätt alla 508 barn & barnbarn i arbete, det är ju du som ska firas! Enda grumset: Buketten försvann över Bottenhavet | |