Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade14
Mobilspel
Pågående21 813

Forumkategorier

Användare Inlägg  
KARR02008-05-24 19:06
Antal inlägg: 284

Upplägg
Råkade nyss ut för en asskum tjej som blev skitsur för att jag "inte ger fan i" hennes upplägg! Ska man verkligen inte försöka stoppa motståndaren från lägen som kan ge denna massa poäng? Trodde att detta spel liksom de flesta andra går ut på att vinna? Att man ska försöka spela smart och strategiskt och för sin egen vinnings skull? Att den man möter faktiskt är en MOTspelare och inte MEDspelare? Trodde även att det som gör en till en värdig motspelare är om man tar det för vad det är; ett spel där man kan vara hövlig mot varandra hur det än går i spelet.

Har jag missuppfattat detta totalt så ber jag om ursäkt om jag har sabbat någons upplägg och gjort allt för att själv vinna...

Har inte kollat igenom alla trådar så finns ju risk att detta ämne redan tagits upp men nu påpekar jag det själv så slipper alla andra göra det

 
sixty5er2008-05-24 19:17
Antal inlägg: 2772

Självklart ska motspelaren bli sur :), men inte gå till angrepp. På tal om upprepning av trådar så börjar jag bli less på dom som gnäller om det. VEM ORKAR gå tiotals sidor för att kolla så att tråden inte funnits förut???

(den här tråden borde kanske flyttas till "snack")
 
KARR02008-05-24 19:46
Antal inlägg: 284

fattar inte heller varför folk hänger upp sig på det hela tiden =) Antar att man inte kan flytta trådar va?
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?