Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 19 905 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
auranita | 2008-08-10 16:00 | |
![]() | OK! | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2008-08-11 12:17 | |
![]() | jag har planer (läs: jobb) som inte lösgör mig för scrabble tidigare än efter 18.30 idag (och det kan i värsta fall bli närmare sju innan jag är på plats...) men om ni som spelar har lust att hänga på en mångrondare (eller starta senare, hehe) så är jag nog inte omöjlig för ett parti, under gynnsamma förhållanden kanske t o m för två! =) | |
ANDERStG | 2008-08-11 12:45 | |
![]() | Starttiden flyttad till 18. | |
ANDERStG | 2008-08-12 18:45 | |
![]() | Jag tränar hellre på onsdag nästa vecka om möjligt. | |
auranita | 2008-08-12 23:39 | |
![]() | Tisdag eller onsdag spelar ingen roll för mig (men misstänker att Maria inte kan onsdag). Kunde tänka mig en tripp till Karis på onsdag, eller kanske Karisborna kan komma till Åbo (fast det gör de ju ändå på lördag) | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2008-08-14 23:55 | |
![]() | Tisdag skulle det gå för mig, onsdagkvällar åtgår fr o m inkommande vecka till annat. Jag kom precis att tänka på att vi eventuellt kunde testköra spellokalen isf, men det ska jag nog kolla upp först. Bestäm ni andra när ni vill träna! | |
auranita | 2008-08-15 01:52 | |
![]() | Det ena behöver ju inte utesluta det andra! Behöver all träning jag kan få inför "landskampen". Kan spela med Maria på tisdag och Anders på onsdag, säg till bara när och var! | |
ANDERStG | 2008-08-15 12:04 | |
![]() | På tisdag kan jag komma lite före sju. Vore kul att se spellokalen. | |
auranita | 2008-08-15 18:56 | |
![]() | Maria och jag kan ju börja på Skolan någon gång på tisdag vid middagstid, så kan vi ju fortsätta till spellokalen när Anders dykt upp. Vad sägs om det förslaget? | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-08-18 10:45 | |
![]() | Jag hänger på! Vi kan höras per tel. | |
Pialina | 2008-08-18 14:50 | |
![]() | Jag hade tänkt locka helsingforsarna till spel den här veckan, men det är bara jobb och återhämtning som gäller hela veckan :( Desto trevligare spela på lördag sen :) | |
auranita | 2008-08-18 16:27 | |
![]() | Gerd, tänkte Du komma till Åbo på tisdag? Maria kommer till Skolan halv fem-tiden. Jag tänkte käka på Dennis först (Skolans mat har blivit sämre och dyrare tycker jag), hänger Du med? Vi kan som sagt höras per tel. | |
ANDERStG | 2008-08-24 14:23 | |
![]() | Tack för igår! Jag anmälde mig till SM-bussen nu. Hade någon annan tänkt åka med den nån väg? Jag är inte helt främmande till att flyga Blue1 en väg för att spara tid. Jag ska kolla hur hösten ser ut när det gäller studier/arbete. | |
auranita | 2008-08-27 13:29 | |
![]() | Jag har anmält mig. Har också funderat på att flyga hem. Ändringar i arbetsschemat, får vara ledig tisdag-torsdag, så om det passar någon annan att spela de dagarna så ställer jag gärna upp, i Åbo alla kvällar, i Karis tisdag eller onsdag. | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-08-29 16:20 | |
![]() | Ja, välkomna till Karis då, tisdag eller onsdag, den som kan och vill! Nu har jag definitivt bestämt mig för *PROBLEMÄLG, dvs. jag har bokat resebiljetter. | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2008-08-31 16:50 | |
![]() | tisdag kväll vore ok för träning. vem är beredd att åka till karis? jag har väl egentligen inte tid med det men om vi blir några jämna spelpar där kan det väl tänkas att man skulle kunna komma skenande. haha, så lustig jag var... eller ska vi träffas på skolan på tisdag och så scrabblar anita och gerd vidare i karis på onsdag..? | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-08-31 18:00 | |
![]() | Träffade av en händelse Pia i dag, och hon skulle kunna på tisdag men inte onsdag. Är du snäll Pia och meddelar här ifall du håller fast vid tisdag. | |
Pialina | 2008-08-31 19:43 | |
![]() | Nja, alltså som jag sade idag, så kan jag inte på onsdag, men eftersom jag inte är riktigt kry så vet jag inte om jag orkar på tisdag heller så ni ska inte bestämma något enligt mig. Om ni kör på tisdag kommer jag om jag orkar, men tror inte sannolikheten är så stor så bestäm som det passar bäst för er. | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2008-08-31 23:03 | |
![]() | Kan meddela att även jag har ett förstadium till krasslighet som eventuellt hindrar mig från att åka hela vägen till Karis för träning (man ska ju hela den långa vägen hem tillbaka också); möjligen kan min lekamen gå att få till Skolan på tisdag, förslagsvis kl 17. Vad sägs? | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-09-01 07:16 | |
![]() | Vad säger Anita då? Karis eller Åbo? | |