Spelrum
Giraffen | 13 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 6 |
Inloggade | 20 |
Mobilspel
Pågående | 20 145 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
FIN Börje | 2007-07-30 23:23 | |
![]() | Hejj! Jag och Jan kommer kanske med :) | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2007-07-31 14:43 | |
![]() | Det får bli Pias tidtabell som bestämmer när vi spelar. Jag själv kan som sagt vilken kväll som helst fr.o.m 16.00. Med det här vädret blir det troligtvis innespel, men jag tror inte Socis hade något emot det heller - eller hur, Dan och Pia? | |
Pialina | 2007-07-31 16:50 | |
![]() | Nej, är det så tomt som förra gången är det säkert inget problem. Du bestämmer om du vill att vi är där eller hos dig. Blir på torsdag jag åker till landet, så om det passar ockå för Dan och Jan så vore det perfekt. Jag spelar gärna redan 16 då jag inte vill komma till landet hur sent som helst, (en dryg timme att köra från Karis). Att ha kylvaror i bilen hela tiden om vi spelar på Socis är ju inte så bra, så behöver hinna handla efteårt också. Men med 16 hinner man ju spela mycket utan att det behöver bli så sent. | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2007-07-31 16:56 | |
![]() | Ok, alla! Då bestämmer vi att det blir spel torsdagen den 2 augusti från 16.00 och framåt så länge man vill och orkar. Välkomna! | |
FIN Börje | 2007-07-31 21:38 | |
![]() | Det låter bra! Kan hända att vi inte hinner riktigt till kl 16, men vi siktar på det! Men å andra sidan, har jag någonsin kommit i tid till en "spelning" :P | |
Pialina | 2007-08-01 15:46 | |
![]() | Blev det Socis? | |
Pialina | 2007-08-01 21:25 | |
![]() | Och en fråga till: ska jag ta med något material? | |
FIN Börje | 2007-08-02 09:08 | |
![]() | Ta med du bara :) Vi har nu införskaffat SAOL 13 som vi kan ta med :) Vem alla kommer idag? | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2007-08-02 13:01 | |
![]() | om jag hinner till tåget om en timme så kommer jag =) blir vi jämt eller udda antal då..? jag hinner med ett par matcher, kanske tre i så fall. | |
Pialina | 2007-08-03 19:48 | |
![]() | Fem personer var vi som spelade på Socis i Karis igår: Gerd, Dan, Jan, Maria och Pia. Alla spelade tre matcher, alla vann minst en, Pia vann alla sina, om Maria gjorde det har jag inte koll på. Jan spelade IRL för första gången och har först nyligen börjat spela överhuvudtaget. Han som dessutom är finskspråkig imponerade tex med att rulla nian *BEGRÄNSAD! Jan, Dan och Gerd var så ivriga att de kanske skulle spela idag också. Och en anställd på Socis vill vara med i fortsättningen. Kul kväll var det! | |
auranita | 2007-08-03 23:32 | |
![]() | Det börjar rulla på här i Finland! Jättekul om Gerd kunde få åtminstone en IRL-kompis på hemmaplan. Lite synd att Pia, som dragit igång alltihop, ännu inte har någon IRL-kompis på nära håll. | |
Pialina | 2007-08-03 23:50 | |
![]() | Snart har jag! Karis är också bra, dit kan man åka för en kväll i motsats till Åbo. | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2007-08-04 13:52 | |
![]() | Dan och Jan som var så ivriga på torsdagkväll proriterade annan verksamhet framför scrabblande, så det blev inga träningar på fredag. Men de lovade eventuellt komma till Åbo på måndag. Hur är det med er andra? Det blir min sista chans före Umeå. | |
johanan | 2007-08-06 19:32 | |
![]() | Lite pressad, men desto ivrigare, meddelar jag att jag kunde tänka mig komma och kolla vad scrabble IRL-träningsspel går ut på. Har dock bara spelat alfapet ibland som sällskapsspel, men ganska obesegrad brukar jag få vara:) Ja alltså IRL-spel i Åbo. | |
Pialina | 2007-08-06 19:53 | |
![]() | Jätteskoj - du är mycket välkommen med! Nu först blir det spel i Karis denna onsdag, från kanske 16-17-tiden, men det får vi återkomma till. Dan, Jan och Pia är på väg. Hur är det med andra? Dan hälsar att han kommer att åka till Åbo på kvällen med bil, så att komma tillbaka dit är lätt och gratis. | |
FIN Börje | 2007-08-07 09:26 | |
![]() | jee jee :) alla med! Jag berättade för Lena (hon som meddelade intresse på socis senast) att vi kommer att spela.. frågade åxå om hon alls har spelat nåt här på nätet.. får se vad (/om) hon svarar :) | |
Pialina | 2007-08-07 15:53 | |
![]() | Fint! Min uppkoppling är väldigt bråkig idag, så vet inte om jag kan titta in senare eller imorgon. Vi får höras per telefon om tid och sånt! | |
FIN Börje | 2007-08-07 21:48 | |
![]() | Lena svarade att hon tappat bort lappen jag gav henne, så hon har inte spelat alls på nätet.. | |
auranita | 2007-08-08 08:42 | |
![]() | Jag har en gäst på besök ikväll, så det blir inget Karis-scrabblande för min del :(. (Räknar nog med köksbords-scrabble :))! Men hur har ni det på måndag (6.8.)? Catrin kommer antagligen. Vem är Lena? Servitrisen på Socis? Johanan; kul att Du är intresserad, håll koll på forumet, det blir nog IRL i kulturvaggan snart! | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2007-08-08 11:46 | |
![]() | Jag kan faktiskt dyka upp på Socis jag med. Åker bort först i morgon torsdag. Sedan ses vi inte på nytt förrn i Umeå - dom som ska dit... | |