Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 905 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
auranita | 2008-06-02 11:57 | |
![]() | Jag står över idag. | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-06-04 13:21 | |
![]() | Hej på er alla! Jag har varit borta en tid och inte kunnat vara med, men nu är jag tillbaka igen. Jag upptäckte att jag faktiskt är ledig den 6 juni, så jag deltar i nationaldagsscrabble då som ni säkert har sett. Socis terass är varm och skön, så det vore kul om ni kom hit och vi drog igenom några matcher. Vilken dag som helst borde nog passa för mig. | |
auranita | 2008-06-05 00:36 | |
![]() | Ni har väl noterat att Aura Cup 2008 är öppen för anmälningar! Spelas i Kulturvaggan (d.v.s. Åbo) den 23.8. Läs mer på www.scrabbleforbundet.se. Ett ypperligt tillfälle för alla finländare att uppleva tjusningen med IRL-spel på hemmaplan, men Åbo ligger ju nära till även för ålänningar och rikssvenskar. Välkomna alla; såväl gulnäbbar som gamyler, från när och fjärran! | |
auranita | 2008-06-05 00:39 | |
![]() | Beträffande gulnäbbar, så ordnar vi i mån av möjlighet (och möjligheter finns det många om bara viljan finns, och det har vi) träningstillfällen före turneringen! | |
auranita | 2008-06-08 19:16 | |
![]() | Dags att fundera på veckans träning igen. Kommer på ledigt på tisdag som vanligt. Skolan eller Socis? När? Mig spelar det ingen roll! | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2008-06-08 19:34 | |
![]() | jag kan inte spela på tisdag inkommande vecka! men hur har ni det på onsdag? jag tror att jag kunde komma då. nångång vid halv fem-tiden, t ex? just nu ser det iaf mer sannolikt ut med Skolan för min del. | |
ANDERStG | 2008-06-08 21:59 | |
![]() | Mm, jag är inte säker på om jag hinner nästa vecka, sista veckan på jobbet. Skolan i så fall men ni kan gott planera annat också. | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-06-09 07:35 | |
![]() | Tisdag eller onsdag går bra för mig. Helst i Karis. | |
ANDERStG | 2008-06-10 06:11 | |
![]() | Grattis Anita! :) | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-06-10 10:50 | |
![]() | Instämmer med föregående talare! Stort grattis! Vi visste nog alla att du skulle ta hem det när vi hörde din limerick! Den är skitsnygg! Kommer du till Karis idag? | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2008-06-11 08:15 | |
![]() | Hoppas ni hade det trevligt i Karis! Jag har nog möjlighet att spela idag, men senare än jag först trodde jag kunde... Om nån har tid att dyka upp på Skolan vid sju så kommer jag. | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:49 | |
![]() | ouch... varning för att jag inte kommer att hinna ens till sju... =( | |
Pialina | 2008-06-14 20:00 | |
![]() | Hur är det med spel nästa vecka? Jag åker förbi Karis på tisdag eller onsdag och det skulle förstås sitta bra med lite scrabble på vägen :) Bilen ska repareras på tisdag, så oklart om jag kommer iväg då. Om folk kan och vill spela på onsdag, kan jag bestämma att jag åker då. | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-06-16 12:27 | |
![]() | Jag är också spelsugen! Tisdag eller onsdag vilken tid som helst går bra. Blir det onsdag, så är det efter 12.30 som gäller, dock. Jag tror att Otto också gärna kommer med. | |
Pialina | 2008-06-16 12:39 | |
![]() | Kiva! Det blir onsdag för mig. | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-06-17 15:30 | |
![]() | Halloi alla andra! Onsdag i Karis! Pia får bestämma tiden! Eftermiddag låter väl ganska hyfsat, eller? | |
sa fröken - Ej medlem längre | 2008-06-17 16:26 | |
![]() | jag skulle gärna komma men det är tyvärr ganska osäkert om jag har tid... | |
auranita | 2008-06-17 19:43 | |
![]() | Jag jobbar nu. Kommer hem nästa tisdag, kan i princip spela när och var som helst sedan (fast måndag är normalt inte så bra, men skall försöka om någon vill då) | |
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2008-06-18 08:35 | |
![]() | Pia, Otto och jag spelar preliminärt kl. 4 idag, onsdag. | |
auranita | 2008-06-21 21:12 | |
![]() | Nu är min semester definitivt spikad, månadsskiftet juli-augusti. Hänger på låset till NAM(N)SDAG CUP, och tänkte boka resa till Stockholm med avgång från Åbo fredag morgon 1.8.(kvällsturerna är knökfulla och svindyra). Någon annan som vill hänga med? I så fall bokar jag ett dubbelrum på Sjöfartshotellet, annars ett enkelrum. Kommer som sagt hem på tisdag och kan spela nästan när och var som helst (med viss reservation för måndagen). | |