Spelrum
Giraffen42
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
34
Inloggade76
Mobilspel
Pågående21 627

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pialina2005-09-28 17:09
Antal inlägg: 665

Helsingfors
Hej alla som bor i närheten av Helsingfors! Sugna på att spela Scrabble på riktigt?!

Jag har gjort det i Sverige och tycker det är superroligt! Nu vill jag göra det i vardagen också och har tänkt starta upp scrabblande här i Helsingforstrakten också. Visst är du intresserad av lite Scrabble över en kopp kaffe eller en öl bara för skojs skull eller av att börja träna och tävla?

Förutom att skriva på Scrabbleförbundet, Ordspel och Betapet har jag tänkt lägga upp lappar på lämpliga ställen, t.ex. bibliotek, studieplatser och Arbis och också sätta in en liten puff i Husis. Då når man både dem som redan spelar mycket Scrabble och dem som högst spelat lite hemma, men gärna prövar på. Ju fler desto trevligare ? och alla åldrar är förstås lika välkomna.

Du som är intresserad av att vara med, skriv här i tråden eller skicka privat meddelande på Betapet eller Ordspel eller maila på adressen scrabble.hfors@hotmail.co m

Ni som läser, sprid gärna ordet till dem som ni vet bor i Helsingfors med omnejd, för alla läser ju inte forum.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?