Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade46
Mobilspel
Pågående20 536

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pialina2006-09-05 16:38
Antal inlägg: 665

Åbo måndag 11.9
Inkommande måndag 11.9 blir det premiär för IRL-spel i Åbo!

Vi spelar på Café Fontana (Auragatan) från och med 17.30. Hinner man inte till dess, går det bra att komma senare också. Cafét stänger redan klockan åtta, men vill man fortsätta går det bra en bit därifrån. Personalen på cafét var positivt inställd till att vi sitter där och spelar, men önskar att alla köper åtminstone något smått.

Vilka är "vi" då? Jo, sa fröken och jag är de som säkert kommer, men vi hoppas bli fler. Om just du bor i Åbo med omnejd, så kom med! Det har ingen betydelse hur mycket du spelat eller vilken rating du har, alla är välkomna. Inte heller sa fröken och jag har träffats förut, så det är enkelt att komma med. Spel, SAOL och övrigt behövligt finns.

VÄLKOMMEN!

P.S. Tipsa gärna dem du känner som bor i Åbo-trakten.
 
Pialina2006-09-07 21:25
Antal inlägg: 665

Nu är det pga sjukdom osäkert om det blir något på måndag! Ingen har skrivit här eller anmält intresse som svar på privat meddelande och iom långa avstånd går det inte att bara dyka upp och se om det ändå skulle komma någon.

Senast på söndag vet vi hur det blir. Och blir det inte nu så blir det senare i höst! Då blir vi dessutom fler då åtminstone en som nu är bortrest kan delta och förhoppningsvis dessutom fler.
 
Pialina2006-09-08 15:47
Antal inlägg: 665

Måndagens spelande är inhiberat!

Vi återkommer med ny tid när vi bestämt, men det går nog till oktober innan det blev spel. Vill du vara med så skriv här eller skicka privat så tar vi en tid som passar dig också.
 
auranita2006-09-12 19:56
Antal inlägg: 652

Hej Pialina!
Vad kul att det finns någon annan i kulturvaggan som gillar alfapet! Hör av mig! MVH Anitam
 
Pialina2006-09-12 21:22
Antal inlägg: 665

Hej anitam! Bor du alltså i Åbo med omnejd? Då ser vi till att vi väljer en dag som passar också dig. Jätteroligt!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?