Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade20
Mobilspel
Pågående20 600

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Måns_E2006-10-02 09:19
Antal inlägg: 11969

Kulturnatta i Göteborg
På fredag är det Kulturnatta i Göteborg. Svenska Scrabbleförbundet kommer att ställa upp två partytält utanför stadsbiblioteket, mellan 18:00 och 23:00, dit ni är varmt välkomna att komma förbi och spela scrabble eller bara diskutera konstiga anagram och skumma ord.

Vi kommer också ha en tävling.

Välkommna
/Svenska Scrabbleförbundet, Göteborgssektionen

 
Skrabblan - Ej medlem längre2006-10-04 11:47
Antal inlägg: 205

Aha... jag tror jag skrev på fel ställe... Nåja... Jag kan upprepa mig! Är det något jag kan så är det just det! Så jag skriver här också att jag ska göra vad jag kan för att komma! ;)
Kanske min 13åriga son vill med... Han är rätt haj på ord han med! :P
 
Guinevere2006-10-04 22:46
Antal inlägg: 69

Det är bra Skrabblan! Snärj in din son i scrabbleträsket bara! :)
 
Måns_E2006-10-05 01:32
Antal inlägg: 11969

Låter utmärkt!

Kom till stadsbiblioteket, så lovar vi aktiviteter!
 
Nemi2006-10-06 00:36
Antal inlägg: 5952

ooooooooh, jag vill med! Låter ju hur kul som helst. (undrar hur lång tid det tar att cykla..)
(Det får fasen vi i Uppsala kopiera till nästa års Kulturnatt :) )

Gör lite reklam för det gärmed i snack-tråden där de jiddrar om gbg nu, tips :)
 
vulcan2006-10-07 00:15
Antal inlägg: 7666

Nu väntar vi på rapport!
 
blackrat2006-10-07 08:54
Antal inlägg: 919

Det hela blev en mycket lyckad tillställning. Till att börja med hade vi en otrolig tur med vädret, regn precis innan och ösregn strax efteråt. Positioneringen intill promenadstråket vid Stadsbiblioteket och närheten till andra stora kulturevenmang samt en helfin insats av de göteborgska scrabblarna gjorde att det var många nyfikna som kom förbi tältet för lite spel, lek och pratstunder.

Det är högst troligt att detta resulterar i några nya ansikten på våra träningar och kanske även på tävlingar här i stan eller annorstädes. En del var redan aktiva nätspelare och många spelade också på hobbybasis med familj och vänner.

En riktigt uppskattad programpunkt således och vi bör definitivt göra om något i stil med detta igen vid lämpligt evenemang.
 
Skrabblan - Ej medlem längre2006-10-10 10:14
Antal inlägg: 205

Härligt! :) Fick akut förhinder, men dyker upp fler ggr på restaurangen! :) //A
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?