Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade15
Mobilspel
Pågående22 137

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Rockhjul2006-01-04 10:45
Antal inlägg: 52

Spelträff i Vällingby/Hässelby
I slutet av januari kommer vi ha en spelträff i Vällingby. Är du intresserad att vara med kan du antingen skicka ett mejl till baraspel@gmail.com eller skriv här i forumet att du vill hänga på och vilken dag som skulle passa dig bäst i veckan. Du kan också kolla in baraspel.blogspot.com.
Kommer också skriva mer info här när vi vet vilket datum som passar de flesta.

Vi ses i Vällingby!

/Rockhjul
 
Rockhjul2006-01-11 19:14
Antal inlägg: 52

Ni är alla välkomna till spelträffar i Ripvidet, Vällingby, den 7/2 och den 7/3.

Vi har lokalen från 18-23. Det finns kaffe och fikabröd. Om ni vill laga mat, värma mat, eller att vi gör någon god mat gemensamt så går det utmärkt!

Hur hittar du till lokalen? Buss 116 från Spånga eller Vällingby. Hoppa av vid hållplats Skattegården/Björnmossevä gen (samma hållplats men olika namn beroende på vilket håll du kommer från .. knasigt javisst!)

Det kommer att komma en hel del lokala förmågor så det vore kul om några utanför vällingby har lust och möjlighet att dyka upp. Det finns alla möjligheter att göra en trevlig social kväll med god mat, god fika och massa kul spelande!

Har ni undringar? Hör av er till mig.

Benkt aka Rockhjul
 
sakoline2006-01-12 21:23
Antal inlägg: 742

Jag bor i Hässelby, nära, men föredrar att spela på internet. :) Kul initiativ annars.
 
kajsa2006-01-15 15:14
Antal inlägg: 1

Jag kommer defenitivt vara där.. det är ju så kul med spelträffar.. visst är det kul att spela online.. men mycket roligare att träffa dom man spelar mot.
och gud va många nya vänner man fått genom det!
 
odin - Administratör2006-01-15 15:15
Antal inlägg: 7442

Synd att jag ska flytta från Vällingby 1 februari ;)
 
Rockhjul2006-01-15 17:33
Antal inlägg: 52

Odin: Verkligen :) Fast det betyder ju inte att du inte kan komma och hälsa på i alla fall när du har vägarna förbi :-)

Ser ut att bli ett gäng.
Kommer också att ta med Rummikub (Det är ju VM år i år :-), Alfabetica (ett helt nytt Ordspel som släpptes 1/1 i Norden) och Carcassonne för de som vill testa på andra roliga spel :-)
 
Rockhjul2006-02-05 08:54
Antal inlägg: 52

Vill bara påminna om spelträffen :-)
 
Rockhjul2006-02-07 10:10
Antal inlägg: 52

En kort länk till en karta:

kartor.eniro.se/quer...mp ;layers=

Bussen stannar vid VI Björnboda (gamla VIVO) och Björnbodaskolan. Det andra lilla huset vänster på kartan är Ripvidet.
Det kommer finnas markeringar.

Välkomna!
 
Rockhjul2006-03-07 08:58
Antal inlägg: 52

Träffen idag är inställd, tyvärr- Beklagar, men sjukdom kom i vägen.

/ R
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?