Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade14
Mobilspel
Pågående21 662

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Michy2011-08-10 20:58
Antal inlägg: 23

Nytt spelrum?
De finns många olika spelrum men olika funktioner, men det finns inget för turneringar?!
Just nu spelas många turneringar på t.ex. tvättbjörnen men för att få spelare att hitta dit rätt tid till en turnering måste skaparen göra reklam i andra spelrum. Många klagar sedan på denna reklam.
Därför tycker jag de skulle vara bra med ett spelrum som bara är avsedd för turneringar. Man skulle kunna ha ett shema för varje turnering sedan på spelrummet så skaparen slipper göra reklam! vad tycker ni, tycker ni som mig eller har ni en annan lösning? skriv!!
 
Jeopp2011-08-10 21:00
Antal inlägg: 164

Vill du ha ett nytt spelrum?
 
Michy2011-08-10 21:02
Antal inlägg: 23

det behöver inte vara ett nytt bara ett där man vet att de alltid spelas turneringar? :)

 
Jeopp2011-08-10 21:04
Antal inlägg: 164

Nytt namn på ett spelrum: Lejonen (Endast för tureningar)
 
vindsus862011-08-10 21:05
Antal inlägg: 3785

Grejen är den att för att få nya spelare skulle man ändå få göra reklam eftersom folk som inte vet vad det är och handlar om inte går till ett turneringsrum. Eller så går folk dit utan att veta att det är en turnering.

Sedan är det svårt att ha ett schema för turneringar eftersom det är "vanliga människor" som arrangerar. Ofta bestäms det max en timme i förväg och är alltså inte direkt något man kan schemalägga.

Jag kan inte tänka mig att folk tycker reklamen för turneringar är SÅ jobbig att ett nytt rum måste skapas. Så länge arrangören håller sig till två reklamtillfällen per turnering är det knappast så störande.
 
Michy2011-08-10 21:25
Antal inlägg: 23

Jeopp, ja de är ungefär så ja tänkte!
Vindus, okej jag förstår hur du menar. Men jag tänkte att det kunde vara en smart ide att samla turneringarna till ett spelrum, att det kunde bki eklare för både skapare och spela?
 
vindsus862011-08-10 21:28
Antal inlägg: 3785

Grejen är den att turneringar körs i både vanliga rum, böjningsrum och även IT-rummet, även om det var längesen. Då skulle det alltså behövas tre turneringsrum. Plus att alla turneringar delas in i hastigheter. Skulle man då behöva ett rum för varje hastighet? Nä, jag vet inte. Känns bättre som det är nu. Turneringar är oftast i exempelvis Tvättbjörnen där det ändå inte är så många andra spelare. De mindre rummen måste ju också komma till användning.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?