Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
37
Inloggade72
Mobilspel
Pågående21 683

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kattenfluffy2007-10-08 01:40
Antal inlägg: 29

gring katt fräser !!!
jag är trött i huvudet och gring till tusen fört en massa av hopp och sedan en som bara förstör allt... fy bubblan vad sådant är trist sen kan jag för stå att man kanske måste bryta av en tunering men skriv då ett privat mail eller inne på chatten privat så ledaren vet om att ni måste sticka... blir lite roligare för alla parter.... sen har vi dom som gillar att förstöra tydligen VA ÄR SÅ ROLIGT ATT FÖRSTÖRA för sådana som sitter och faktist tycket att det kanske är rätt kul okey att spela en tunering om inte något strular... sitta och umgås i chatten under tien.... varför förstöra denna glädje för andra... fräs åt alla er håller er på avstånd hädan efter från mej... fnys fräs och morr... kanske tom en klo nån stans där ni inte vill ha den....
 
kattenfluffy2007-10-08 01:41
Antal inlägg: 29

ledsen för dom tappade bokstäverna... trött som sagt
 
boddan2007-10-08 08:19
Antal inlägg: 142

jag förstår dig katten.....dom som inte vill ha en trevlig stund med turnering...kan hålla sig borta tycker jag....beundrar er som orkar hålla i dessa turnering trots att det finns folk som inte har något vett i skallen....tack för att ni finns och att ni orkar......kramen
 
Youngland - Ej medlem längre2007-10-13 21:05
Antal inlägg: 9

Är du möjligtvis Joel-bitars flickvän?
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?