Spelrum
Giraffen18
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
33
Inloggade52
Mobilspel
Pågående20 830

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pastor Green - Ej medlem längre2006-09-17 00:26
Antal inlägg: 192

Som expert på att tukta både muskler och fördärvade sinnen kan jag förtälja att pojken på allas läppar, den däringa Zlatan, har felat tvåfalt. Den om att han inte följt lagen att den som sover inte syndar känner ni till.
Dessutom har han, vilket redan den uppmärksamme lagt märke till, förvärvat ansenlig muskelmassa främst på bakre och främre lår de sistlidna åren. Men Zlatan har dessvärre, enligt modernt språkbruk, ägnat sig åt diskoteksträning och suttit i en maskin varför hanses muskulatur mer eller mindre är obrukbar.
Jag har predikat, ochkommer att predika fram till död dagar, att muskeluppbyggande träning måste ske med fria vikter! I annat fall, som hos Zlatan, stimuleras inte den omkringliggande muskulaturen och senorna på ett korrekt vis. I träning, som i resterande delen av livet, bör man sträva efter maximal utilitarism.
 
Lyckokatten - Ej medlem längre2006-09-17 01:16
Antal inlägg: 423

Pastorns capriccios om män och kroppsbygge är för sexiga. Tänk om ALLA män följde dem. Damnit.
 
dinodog2006-09-17 09:05
Antal inlägg: 4973

Nå hur många mål gjorde Zlaaaaaatan nu då igår?
Han är ju sååå bra! Det räcker inte att vara vass och skapa chanser, man ska göra mål också.
 
Mautsi2006-09-17 10:05
Antal inlägg: 2

Även han måste följa spelets regler....så nu får vi äntligen se mer av Allbäck mot Spanien den 7/10...=)
 
Ouck - Ej medlem längre2006-09-17 15:08
Antal inlägg: 1332

Tror nog att han kommer tillbaka till landslaget snart även om jag inte riktigt bryr mig. Eller jo det gör jag väl, men jag är mer intresserad av att se Östlund i blågul tröja :)
Zlatan lär inte bli mer populär bland klubbar heller i och med denna attityd han ständigt visar.
 
Mick E - Ej medlem längre2006-09-17 15:19
Antal inlägg: 629

Skönt att slippa denna jättebebis, av den sk "respekt" som avkrävs allt och alla visar han själv intet. Har alltid tyckt att Z har varit en skön och befriande oödmjuk spelare, men de kvaliteterna som en gång i tiden gjorde honom till en världsspelare har sakta eskalerat och till slut stigit den stackars barnrumpan åt huvudet, han har helt enkelt(likt Martin Dahlin en gång) gått på myten om sig själv.
 
Ouck - Ej medlem längre2006-09-17 15:19
Antal inlägg: 1332

Håller med dig till 110% Mick E!
 
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?