Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 20 011 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:45 | |
![]() | Nån som är duktig på datorer? Jag har ett problem, på ett eller annat sätt har jag gjort så att mitt ljud från datorn är väck. Jag kan inte lyssna på musik, you tube mm. När jag spelar på Beta så hör jag inte då det är min tur..och signaturmelodin då man startar datan hörs inte heller. Så alltså inga ljud hörs. Är det nån vänlig själ här som kan hjälpa mig med det? Då blir jag mycket mycket tacksam! | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:46 | |
![]() | Skaffa högtalare? | |
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:47 | |
![]() | Tack för svaret men det finns! | |
| vindsus86 | 2008-07-06 17:48 | |
![]() | vad säger datorn då du exempelvis försöker spela musik i windows media player eller så? om det kommer ett varningsmeddelande kan du ju behöva installera drivrutiner, men om ljudet bara helt enkelt inte funkar så.. tja.. gå in på kontrollpanelen, in på ljud och se så att du ens har ljudet på så du inte satt datorn på mute eller nåt. | |
| vulcan | 2008-07-06 17:48 | |
![]() | Det kan vara ditt ljudkort som pajat. Men innan du ger upp och köper nytt så kolla dina inställningar under Kontrollpanelen/Ljud tal och ljudenheter (om du kör Windows). Jag har några gånger råkat ut för att datorn oombedd slagit av ljudet. | |
| vulcan | 2008-07-06 17:49 | |
![]() | nästan smurf där på mig. :-) | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:49 | |
![]() | Windows älskar omstarter :( | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:51 | |
![]() | Vad har du för dator? Märke? | |
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:52 | |
![]() | Tack för era svar: Men kan inte se att det är nåt fel på kontrollpanelen, allt verkar ok. Det här har hållt på i flera dagar..så massa omstarter har jag gjort utan resultat tyvärr! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:52 | |
![]() | Du kanske har kommit åt mute? Kolla volymkontrollen i volymkontrollen. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:52 | |
![]() | För mig var det så en gång, och jag hade ingen ljudenhet vad det stod. Ljudet försvann bara och det visade sig att en del saker hade försvunnit i samband med att jag reparerat min dator. Så.. jag gick in på Acer's (mitt märke på datorn) hemsida och tog hem ljudet igen. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-07-06 17:53 | |
![]() | Kan ju vara så enkelt som en glappande kabel. Även om allt ser ut att sitta i så ta ut dem och sätt i dem igen. Annars tror jag på vindsus förlag. Avinstallera drivrutinerna för ljudkortet och installera dem igen sen. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-07-06 18:06 | |
![]() | Jag råkade ut för detta en gång på en bärbar dator, och när jag hade felsökt i ett par timmar kom nån och påpekade att det satt en liten volymratt på sidan av datorn, som jag hade råkat komma åt. | |
| Nemi | 2008-07-06 18:08 | |
![]() | Mii: vad har du för ljudkort? De flesta tillverkare har felsöknings-tips på sina sidor på nätet samt, ifall det behövs, nya drivrutiner. | |
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-07-06 18:09 | |
![]() | Tack kära ni! Jag har ingen volymkontroll står det. Men jag ska göra som du Pg Up jag har också acer. Tack åter igen alla! | |
| franny | 2008-07-06 18:10 | |
![]() | tjusig bakgrund, vulcan, harru vatt hos fotografen? (: | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-06 18:11 | |
![]() | Haha Birgerkung. Det påminner mig om när jag var ute hos en kund (IT-support) och plötsligt märkte att Internet inte längre fungerade på hans bärbara dator. Efter ungefär 10 minuters felsökning och kontroller av routern etc så visade det sig att jag kommit åt en switch på sidan av datorn som stängde av antennen. Det var dessutom inte jag som upptäckte detta, utan kunden. Då kände jag verkligen att jag var i mitt esse. Dessutom fick han virus när jag gått hem. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-06 18:11 | |
![]() | Haha. *snällt skratt* | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-07-06 18:31 | |
![]() | Okej, då kan jag hjälpa dig. (såvida du inte fixat det än.) Vad har du för modell på din acer? | |
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-07-06 19:53 | |
![]() | Å så snällt av dig...måste hitta papprerna först...jag kommer in på din sida och lämnar ett meddelande om det så fort jag vet. Tack! | |