Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Glufsa | 2009-01-27 14:02 | |
![]() | Klassisk och Special, men inte Slumpad Det verkar vara fler än jag som tycker att "slumparna" har tagit överhanden. Därför undrar jag om Betapet skulle kunna UTESLUTA kategorien Slumpad i något spelrum. Har sett att flera önskar samla "klassikerna" i Papegojans spelrum. Glufsa | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:03 | |
![]() | Men orka. Det är väl kul att alla varianter finns i alla spelrum? | |
| Bitte - Administratör | 2009-01-27 14:14 | |
![]() | Håller med SP om det hon säger det finns flera alternativ och tempon , låt alla finnas i alla rum, Bitte | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:17 | |
![]() | Glufsa, spela du vad du vill så spelar vi som vill slumpad, svårare än så behöver det inte vara. | |
| duckman | 2009-01-27 14:26 | |
![]() | Det handlar väl om att de som spelar klassiskt har svårt att hitta varandra? Inte om att inte ni som kör slumpad ska slängas ut. | |
| vindsus86 | 2009-01-27 14:28 | |
![]() | kan ju annars göra som några redan försökt, att hålla alla klassiska spel i papegojan även om annat går att spela där också. kunde ju göra något likadant med special. | |
| Bitte - Administratör | 2009-01-27 14:31 | |
![]() | Men vissa dagar är det svårt att hitta slumpa spel också .. så jag tror att det jämnar ut sig Bitte | |
| ANDERStG | 2009-01-27 14:43 | |
![]() | Det handlar om den gråa massan som spelar både och. Om allt som skapas är slumpat kommer de att spela slumpat. Låt det finnas ett område för att samla "klassisk"-utbudet. Som jag förklarade i en annan tråd: Ondskan får utrymme för att vanliga människor inte säger stopp. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-01-27 16:47 | |
![]() | Håller med Anders. Ett rum med enbart klassiskt och specialbräde är helt klart önskvärt. Ett enda rum som uteslutar slumpat bräde, är det verkligen så hemskt? Alla andra rum kan ju vara blandade. Med tanke på hur ofta och mycket vi klassisk-spelare tjatat om detta finns det ju uppenbarligen en stark önskan. Jag är en av dem som hänger i Papegojan, men eftersom ordet inte spridit sig tillräckligt än har inte så många samlat sig där. Så behovet kvarstår. Och Bitte, nej, knappast. I samtliga rum är det så gott som alltid betydligt fler slumpade spel som är öppna. Titta själv. | |
| netstrumpa - Ej medlem längre | 2009-01-28 11:44 | |
![]() | Nej Bitte, det jämnar inte ut sig. Och det är med förvåning och viss beklämning jag noterar att "Papegojfrågan" blivit stor för vissa slumpspelare. Leva och låta leva är en god regel.... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-28 11:46 | |
![]() | Anders: Först måste vi bjuda in en vanlig människa för jobbet. | |
| -Nephelia- | 2009-01-28 11:54 | |
![]() | inte trött längre trash? | |
| Sotfinger | 2009-01-28 11:57 | |
![]() | Att slumpspelet dominerar kan väl ingen förneka? Och det är inget som stör mig, den som vill spela slumpat för gärna göra det. Själv spelar jag helst på specialbräde eller klassiskt, och jag håller med om att det kan vara svårt att hitta någon att spela mot ibland. Jag tycker att det skulle vara helt OK att vika ett spelrum för klassiskt och special, inte för att mobba slumpspelarna utan bara för att underlätta lite för övriga. Det är trist att det ska bli så infekterat i dessa diskussioner, tycks väcka de sämsta egenskaperna hos folk. "Ska dom så ska minsann vi också..", "Är hon dum ska jag minsann vara dum tillbaka..". | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:02 | |
![]() | nephelia: ;) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:04 | |
![]() | Men om nu såå många spelar klassisk så borde det väl inte vara så svårt att hitta någon att spela mot? | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:47 | |
![]() | Men det är inte såå många, i jämförelse... det e väl det som e grejen. Hur svårt kan det va att förstå... vi vill kunna samla de som föredrar klassiskt helt enkelt. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:50 | |
![]() | Det får ni mer än gärna göra, jag stör mig inte på er lika mycket som ni verkar störa er på oss som gillar slumpad, men tycker bara det låter lite lustigt att det är så himla många som spelar klassisk, men det är så svårt att hitta någon att spela med.. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:58 | |
![]() | Men vi stör oss inte Kaninen, vad har du fått det ifrån? Visst finns det både klassiker o slumpare som håller på o fånar sig... (otroligt larvigt) men det e inte det som det går ut på. Majoriteten spelar slump, det e vi alla överens om, eller hur?! Det e ju heeelt ok, men vi som föredrar klassiskt vill kunna hitta varann utan att hoppa runt o förbi varann. Inte svårare än så. Inget att dividera om egentligen, om vi nu "ockuperar" Gojan så e det tydligt att intresset finns. Förstår inte varför allt tjafs uppstår. Dags för mat i magen! | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2009-01-28 17:33 | |
![]() | Olika teman i olika rum vore trevligt tycker jag. Det finns ju olika resturanger för olika typer av mat och olika klädaffärer för olika sorters kläder. Då kan det väl få finnas olika spelrum på betapet för olika sorters spel. Valrossen kunde vara för dom som vill spela långsamt, puman för dom som vill spela snabbt, osv. | |
| annelille | 2009-01-28 18:39 | |
![]() | "Men vissa dagar är det svårt att hitta slumpa spel också .. så jag tror att det jämnar ut sig Bitte" .... den dagen skulle jag vilja se.... .... visserligen har jag inte varit medlem sen urminnes Betatider men det där är väl ändå något som inte kan ha hänt.... | |