Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| natt1s - Ej medlem längre | 2009-06-15 16:54 | |
![]() | Flera konton med samma mail Hej! Jag undrar lite kring regeln att man måste skapa ny mailadress för att få regga nytt konto här. Vad har ni för anledning till den regeln? Jag ser bara en nackdel med att ha det så, det är meningslöst och jobbigt att ha extra mailkonton svävande där ute i rymden bara för man vill byta användarnamn. Det kan ju finnas folk som vill byta namn av anledningar som är helt harmlösa, och till och med på snudd till ett måste, ur säkerhetsaspekt. Det är väl ingen säkerhetsrisk att man använder sin mail till ett nytt användarnamn, när man dumpat sitt gamla? Jag vet andra ställen på nätet som har det så. Det är ju besvärligt om man t ex har många vänner här man mailar med, och vill kunna kolla sin vanliga externa mail om man fått betamailsvar, o s v. Ingen stor sak att uppröras över, jag bara undrar, då jag inte ser fördelarna med att ha det så. | |
| run-marie | 2009-06-15 16:57 | |
![]() | Är det Beta som har den regeln, trodde det var bredbandsbolaget man anlitar? Tänk så fel man kan ha :) | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:12 | |
![]() | *Skrattar lite åt ironin i hela situationen* Ett tips är att använda engångsmail om du tycker att det är jobbigt att registrera nya mailadresser. Men jag förstår inte varför du känner dig tvingad att ha extra mailkonton. Det finns egentligen bara en anledning till detta, och det är en brist på fantasi. | |
| natt1s - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:17 | |
![]() | Jag tycker det är obehagligt att du riktar dina frågor till mig personligen. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:24 | |
![]() | Det var väl inte mig du syftade på? Jag bara undrar, eftersom jag inte frågade något. Nu måste jag gå och skratta lite till, eftersom det är så skrattretande komiskt att jag inte kan berätta hur komiskt det är, för då upphör det att vara komiskt. :( | |
| natt1s - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:27 | |
![]() | Det verkar som något slags hån det här. Du verkar lika ond som ditt namn antyder. JAg är rädd nu,,, Jag väntar på ett ordentligt svar istället. | |
| natt1s - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:28 | |
![]() | Jag förstår inte varför du måste gå och skratta, kan du inte skratta sittandes? | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:28 | |
![]() | Det är inte menat som något hån, men ett ordentligt svar kan tyvärr inte ges. Det är lite som Schrödingers katt. Om man ser efter om den lever eller inte, så dör den säkert. På samma sätt är det i detta fall. Om jag ger dig ett ordentligt svar så upphör svaret att vara sant inom kort. | |
| natt1s - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:31 | |
![]() | Jag förstår. Du talar lika märkligt som en shaman. Tur det inte finns två av er. Det hade varit en för mycket. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:32 | |
![]() | Det har du alldeles rätt i. En per by är lagom. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-15 19:33 | |
![]() | Om du skickar ett PM till någon av mina bekanta via någon av dina bekanta så ska du få ett svar på omvägar, i nattens mörker. | |
| vindsus86 | 2009-06-16 00:01 | |
![]() | en javn i farten? | |
| run-marie | 2009-06-16 00:11 | |
![]() | Eller ravn? | |
| run-marie | 2009-06-16 00:13 | |
![]() | Svininfluens, har du skrattat så mycket att du inte har spelat ett enda spel i ngt av rummen. Du kanske har riktigt kul här i Beta ändå? :) | |
| taxam - Ej medlem längre | 2009-06-16 00:30 | |
![]() | Fattar inte frågan...vaddå ny mail? Jag använde den jag alltid har. | |
| cherry79 | 2009-06-16 00:36 | |
![]() | taxam: Frågan gäller om du vill byta alias...då har du ju redan registrerat dej en gång på en mailadress...å en gång lika m enda gången på den adressen...sen nekas man med samma adress...är du med | |
| cherry79 | 2009-06-16 00:38 | |
![]() | några frågetecken där också...är du med taxam ???????????? | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-16 00:41 | |
![]() | run-marie: Det finns inget som attraherar mig i spelrummen. | |
| Kirkelina | 2009-06-16 21:52 | |
![]() | Om jag inte har alldeles fel så tror jag att man faktiskt kan få byta alias och behålla sin mailadress om det finns ett mycket särskilt skäl för namnbytet som att namnet är stötande på något vis. Kontakta i så fall någon ansvarig (se tråden överst under supportfliken). | |
| natt1s - Ej medlem längre | 2009-06-17 12:47 | |
![]() | Kirkelina: Jag frågade inte av personliga mailproblem, utan undrade bara vad de har för anledning till att det fungerar som det gör. Tänkte om det var något bakomliggande jag inte haft i åtanke då jag grubblat kring det hela. För övrigt kan det vara som så, att man känner sig kränkt av någon med makten att hjälpa en, och då kanske man drar sig för att maila om det. | |