Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 189 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| petidin | 2010-11-30 12:12 | |
![]() | Nedkopplad. Hej. På sista tiden har betapet börjat "hänga sig" väldigt ofta under pågående spel och jag har behövt stänga ner allting o öppna igen för att kunna fortsätta spela. Är det fler som råkar ut för detta? Jag kan inte riktigt komma fram till om det är min dator/uppkoppling som är knas eller om det är betapet. Snälla bullen, hjälp mig. | |
| Satyra | 2010-11-30 12:18 | |
![]() | Har inte upplevt problem under spel men igår hängde sig däremot allt varenda gång EFTER spelets slut, när jag skulle stänga ned spelplansfönstret alltså. Det gick inte. Var tvungen att stänga via Aktivitetshanteraren (XP). Dessutom hängde sig samtidigt alla andra fönster jag hade öppna (IE). Har inte spelat ännu idag så jag vet inte om problemet kvarstår dock. | |
| golden | 2010-11-30 12:23 | |
![]() | allt på den här sidan går segt numer. åtminstone när jag gör saker.. tråkigt är det. | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-30 12:31 | |
![]() | Testa att byta webbläsare, testa att rensa internetfilerna, uppdatera Adobe Flash Player Bitte | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-30 12:35 | |
![]() | jag har samma problem som Satyra | |
| Ådra - Ej medlem längre | 2010-11-30 12:36 | |
![]() | ....Visst är det segt då och då.. | |
| petidin | 2010-11-30 12:39 | |
![]() | Vilken webbläsare jag har verkar inte ha någon betydelse, då problemet är likadant i Chrome som i IE. Skulle kanske vara det där med att uppdatera Flash Player då kanske... | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-30 12:40 | |
![]() | Igår hängde det sig för mig men jag misstänker att min nätleverantör strular. Förlorade faktiskt ca 200 p i ett spel men det är en värdlslig sak :P | |
| petidin | 2010-11-30 12:43 | |
![]() | Åh, det är väl inte världsligt! Det är viktigare än luft och vatten nästan ;) | |
| Satyra | 2010-11-30 13:00 | |
![]() | Bitte - Om det fungerat felfritt med den webläsare man har och det plötsligt krånglar så känns det väl inte direkt trovärdigt att det är just det som är felet - speciellt inte om fler upplever liknande strul under en period?!? ;-) | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-30 13:23 | |
![]() | Detta med nerkoppling beror allt som oftast på den egna uppkopplingen ,, jag har själv haft stora problem i perioder och då har det alltid legat hos Telia och deras nät Nu behöver det inte vara så ,,,,, Bitte | |
| Bim1964 | 2010-11-30 13:40 | |
![]() | Jo då jag har också haft lite problem, med att bli nedkpplad. Men har kopplat upp mig igen. Det märkliga är att jag har haft flera sidor uppkopplade men det är bara Betapetsidan som kopplar ner. När det har kopplat ner för mig brukar jag kolla om någon annan här hemma har problem, men det har dom inte så internetleverantören kan jag inte skylla på. Skulle väl var om min leverantör tycker att jag hänger för mycket här då :) | |
| Satyra | 2010-11-30 14:38 | |
![]() | "När det har kopplat ner för mig brukar jag kolla om någon annan här hemma har problem, men det har dom inte så internetleverantören kan jag inte skylla på." Samma här - min son surfar obehindrat via sin dator även när det krånglar för mig, med samma leverantör såklart - så det är inte där felet ligger. | |
| nettan23 | 2010-11-30 14:42 | |
![]() | Snälla bullen....åhh nostalgi :) | |
| annakvack | 2010-11-30 14:53 | |
![]() | Också haft problem. Spelat på olika datorer men samma sak. Trist för det kostar i poäng:) | |
| Satyra | 2010-11-30 15:07 | |
![]() | Nu hände det igen, när jag precis spelade i Flodhästen. Alltså kvarstår problemet idag också, men tydligen inte i alla spelrum. Spelade i något annat rum tidigare idag utan komplikationer. | |
| Satyra | 2010-11-30 15:08 | |
![]() | Kanske håller man på med uppdateringar/omstrukture ringar av något slag i Beta? Någon support kanske kan svara på det? ;-) | |
| petidin | 2010-11-30 21:00 | |
![]() | Problemet har kommit i såväl Giraffen som Krokodilen för mig också, så det har nog inte att göra med vilket rum heller. | |
| Jessi-91 | 2010-11-30 21:04 | |
![]() | jag har också haft problem nu de senaste dagarna.. bättre idag än igår dock! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-30 21:09 | |
![]() | Flyttar detta till Support. | |