Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 305 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rosma - Ej medlem längre | 2010-12-02 10:39 | |
![]() | Datorstrul Håller med om alla som sagt att det måste vara något fel på Betapet-sidan! Går inte att spela längre. Jag har förlorat massor av poäng å gr a detta. VAD GÖR NI PÅ BETAPET ÅT DETTA? VAD ÄR FÖRKLARINGEN? | |
| odin - Administratör | 2010-12-02 13:29 | |
![]() | Du kanske borde lära dig att bete dig som människor först? Går du fram till en människa på stan och skriker i hans ansikte också? Suck... | |
| dulingen | 2010-12-02 13:31 | |
![]() | Tycker att han/hon beter sig som en människa och undrar vad som är fel. | |
| SirMattBusby | 2010-12-02 13:34 | |
![]() | Förlorat poäng?? Jag låg under stort när det bröts men det blev ingen poängförlust alls?? | |
| Dumle86 | 2010-12-02 13:34 | |
![]() | Genom att skriva!!! "vad gör NI..." Han kanske borde vara mer ödmjuk och kolla om det är något han kan göra. Kanske har han en brandvägg som hindrar. Inte direkt omöjligt eller ens "icke troligt" att det inte ligger hos honom själv. | |
| Impala69 | 2010-12-02 13:35 | |
![]() | ...vad Odin egentligen borde svara i egenskap av sajtens ägare är att:... ...troligtvis är det din internetuppkoppling som strular... händer allt som oftast här på Betapet att man förlorar kontakten med servern... då är det bara att hålla sig cool och försöka koppla upp igen innan spelet är slut... lycka till... | |
| Impala69 | 2010-12-02 13:36 | |
![]() | ...sirMattBusby...: tråden startades i förmiddags... inte nu när brytet var... | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-12-02 13:39 | |
![]() | Och vad får somliga att tro att det är en medborgerlig rättighet att kunna spela fritt och skriva vad som helst på en privat datasajt? | |
| Bitte - Administratör | 2010-12-02 13:40 | |
![]() | Jag jobbar med datorn som hjälpmedel,, och vi har under denna vecka haft stora problem med många av de webbsidorna vi jobbar mot,, så jag skulle tro att detta handlar om andra problem än "bara" betapet Bitte | |
| vildman | 2010-12-02 13:41 | |
![]() | Jag ser ingen anledning för Odin att vara ödmjuk i detta läget. Han går på på ett ganska otrevligt sätt. Måhända vore det skillnad om han betalat för att spela här, men nu är det en ynnest att kunna göra det gratis öht. Heja Odin. | |
| vildman | 2010-12-02 13:43 | |
![]() | Jag tror det är de stora ddos attackerna mot Loopia och Wikileaks som ställt till det lite härochvar på internet. Det känns att det är allmänt skakigt. Och min egen .com adress fungerar inte alls bra just nu heller. Det är min gissning. | |
| Impala69 | 2010-12-02 13:43 | |
![]() | ...så om någon är aggressiv så ska det bemötas med samma medicin...?.. då är man med och skapar en dålig stämning i forumet... bemöter man med kunskap och god ton ökar möjligheterna att aggressiviteten avtar och ett sunt resonemang uppstår istället.... TYCKER JAG utan att skrika för högt hoppas jag...*=) | |
| vildman | 2010-12-02 14:31 | |
![]() | Inte optimalt, det måhända. Men jag kan förstå att man reagerar i affekt :-) | |
| anette52 | 2010-12-02 14:40 | |
![]() | Ja det är tråkigt när det bryts......men det är kanske som med tågen, det kommer väl nya chanser... | |
| Lill-IT | 2010-12-02 14:43 | |
![]() | Men det strular jättemycket för mig också, har gjort så i flera dagar. Och det verkar faktiskt bara vara Betapet som strular. Alla andra sidor funkar. | |
| Malischen - Ej medlem längre | 2010-12-02 14:46 | |
![]() | Är också väldigt trött på att spelet "hänger" sig och man kan inget göra. Motspelaren tror att mán ger upp och man förlorar massa poäng som man lyckats jobba upp, trist som tusan. Får nog snart säga upp min användare för andra gången, trodde det hade bättrat sig sen sist. Lycka till alla ni som är kvar! | |
| __SaNnIs__ | 2010-12-02 14:46 | |
![]() | Tycker OCKSÅ att hon beter sig som en männis. Tråkigt att förlora poäng genom att sidan ej funkar som den ska. :) | |
| __SaNnIs__ | 2010-12-02 14:47 | |
![]() | spelade med en som hade höga poäng igår men han försvann efter bara 3minuter och kan ALDRIG tro att det var meningen. Men 75plus för mej och minus 75för honom.. roligt? kan inte tro det :P | |
| vildman | 2010-12-02 14:53 | |
![]() | Lill-It, det är fler sidor som strular. Men du har nog inte hunnit med något annat ;-) | |
| Lill-IT | 2010-12-02 14:56 | |
![]() | Alla tidningar, blocket, jobbets personalsida, ikea mfl fungerar iaf;P | |