Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade6
Mobilspel
Pågående19 993

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hotcold2008-10-19 17:25
Antal inlägg: 316

Om jag har bild eller inte har väl inte med frågan att göra??
Du får tåla busan att jag inte delar din åsikt eller öppna du tråden för att strykas medhårs eller??

Sotfinger2008-10-19 17:26
Antal inlägg: 22361

Jag drar mitt Henriksson-citat igen:

"Om man retar sig på ting som är små
så är man väl inte större än så"

fjortisnet - Ej medlem längre2008-10-19 17:27
Antal inlägg: 361

Ja tkr att vi kan göra en protesst-aktion! :D Alla som tkr att de e hykleri att övervakare får se till att regler måste följas när dom själlva bryter mot reglerna (t ex har profilbilder som inte skulle godkännas idag) kan ta bort sin billd i protesst.

mommesfrites - Ej medlem längre2008-10-19 17:27
Antal inlägg: 7605

Hej Lilla Busan, jag tror att dekolletagebilderna är kvar från innan Betapet fick nya regler för personbild.
Visst kan man skära sin bild så att man får med bara ansiktet om man vill.
Jag undrar varför så många är klädd i bara behå på sina bilder. Man går ju inte omkring så bland folk och tuttar har vi ju alla, höll jag på att säga.

Lilla Busan2008-10-19 17:29
Antal inlägg: 896

Expose////

Jag vill ha en bild o är inte ute eftr att visa upp dem.. suck ..

Jag har stora bröst o sa det för att folk kanske skulle fatta att det liksom är svårt att dölja .. INTE för att ragga .. O tro mig jag har aldrig o kommer aldrig att ha problem att ragga heller.. :-)

O nej jag har inte fått en vettig förklaring av en övervakare varför.. Enbart att dem inte riktigt visste varför det blitt nekat osv...

O jo jag vet att jag drog öppet i chatten ett ex på en grimase bild japps.. *nicka nicka o se glad ut* Men varför skulle man inte få det egentligen.. har ni vart ute o sett i forumstrådarna o chatten hur alla nämder den hit o den hit..

Skitsak samma .....

Lilla Busan2008-10-19 17:31

Mommesfrites//// tack äntligen en vettig som skriver ngt vettigt..

jag vet inte hur det är o när dem gjorde nya regler dock.... men visst massor av bilder är värre o som du säger kan man gdk en bild där personen i sig enbart har bh på sig så skall man kunna gdk min..

ber så hemskt mycket om ursäkt till er alla andra som inte kan ta att man ha ren fråga eller att man stör sig på att inte få sin bild gdk.. Men liksom ni får jag tycka o tänka vad jag vill... Sådetså

Humlesurr - Ej medlem längre2008-10-19 17:33
Antal inlägg: 189

Jag tycker att mitt svar också var vettigt! Så det så! ;-)

Sangria2008-10-19 17:34
Antal inlägg: 504

Jag tror det hela handlar om att Busan tycker att hon diskrimineras pga storleken på brösten när andra kan ha bild där överkroppensyns. Jag måste hålla med för som jag tolkar det hela så vill hon inte alls "trycka upp"brösten i ansiktet på folk utan ha samma rätt som andra att få ha med en bild där en del av överkroppen syns. Om hon nu har stora bröst så är ju det den hon är. Bara för att man har stora bröst så betyder ju inte det att det är det enda man har eller? Om man har små bröst får man då ha med bild där överkroppen syns. i så fall är det diskriminering helt enkelt.

Xpose - Ej medlem längre2008-10-19 17:34
Antal inlägg: 125

"Men tycker det är osmakligt att regler för mig inte gäller dem andra osv"

Det är troligtvis så som mommesfrites säger - det fanns en tid på betapet innan reglerna stramades åt. De som vill BYTA bild har nu upptäckt detta. Det handlar mao inte om du är mer speciell än någon annan här på betapet.

Lilla Busan2008-10-19 17:36

SANGRIA////// Tack , äntligen ngn som fattat hur jag menar utan att jag själv kudne förklara det så.. tackar....

Xpose/// jag har aldrig påstått att jag skulle vara "mer speciell" än ngn annan på beta heller , så har du trott eller lästy det så så har du tolkat det käpprätt åt helvete fel...

Humlesurr/// ja du är ganska vettig du med... ;-)

mommesfrites - Ej medlem längre2008-10-19 17:36
Antal inlägg: 7605

Humlesurr, jag tycker också att ditt svar var bra!

hotcold2008-10-19 17:38
Antal inlägg: 316

Men är din bild påklädd eller en djup urringning busan??
Om den är påklädd och du inte får ha den så verkar det ju konstigt men har du en djup urringning så kan jag förstå.

Basta - Ej medlem längre2008-10-19 17:39
Antal inlägg: 3528

Lilla Busan: Rita ögon och mun på ett bröst, ta en närbild på denna skalliga jättebebis och skicka in. Har du tur kanske den slinker igenom.

trashone - Ej medlem längre2008-10-19 17:41
Antal inlägg: 18678

Jag tror jag minns din tidigare bild.
Även damer med giganorma bröst kan väl klä sig anständigt? Tänk på oss skenheliga.

Humlesurr - Ej medlem längre2008-10-19 17:41
Antal inlägg: 189

www.betapet.se/user/...up loadpic/

Om man kollar det så är det många bilder som finns nu som INTE skulle godkännas om de lades upp i dag. För att nämna ett "ofarligt exempel" så en bild nära detta inlägg.

MEN reglerna gäller ju tack och lov från det att de infördes, och som påpekas här tidigare så skulle din gamla bild ju inte ha plockats bort av någon övervakare. Och så gjordes ju inte heller fast de måste ha sett den en massa gånger. :-)

Så det som varit dumt är väl inte att bilden inte godkänns utan den klumpiga motiveringen. Det hade räckt om de skrivit "Bilden uppfyller inte de regler vi har" och hänvisat till www.betapet.se/user/...up loadpic/ samt talat om att det är de reglerna som gäller NU men inte när du lade upp den där "första bilden".

Mouche - Administratör2008-10-19 17:43
Antal inlägg: 24193

Jag har efter vad jag tycker mig minnas inte själv sett bilden/bilderna på dig Lilla Busan men inflikar ändå följande:

De bröst existerar nog inte som nödvändigt behöver synas på en ansiktsbild.

En helt vanlig bild på ditt ansikte kommer definitivt inte att nekas.

Mouche

Xpose - Ej medlem längre2008-10-19 17:44
Antal inlägg: 125

"Jag har stora bröst o sa det för att folk kanske skulle fatta att det liksom är svårt att dölja"

Snälla lilla rara - DET är du inte ensam om att ha men det går alldeles utmärkt att fotografera ansiktet utan att dem syns.

Sangria - det är inte en fråga om diskriminering utan en fråga om att flickan är arg för att hon inte får använda en bild som inte anses följa reglerna på betapet. Mommesfrites klargjorde tydligt om varför detta problem har uppstått. Om sedan andras bilder strider mot detta finns det alltid värdar att kontakta, i annat fall lär det nog uppdagas den dagen medlemmarna ska byta bilder. Någon kommer alltid att vara den första som drabbas, fast jag inte är helt övertygad att det nu var lillabusan. Dock är det hon som skriker högst i frågan, och varför hon gör det framkommer tydligt i hennes inlägg.

mvh/Xpose

Basta - Ej medlem längre2008-10-19 17:44
Antal inlägg: 3528

Lilla Busan: Du får helt enkelt sluta stå på händer när du tar ansiktsbilderna.

fjortisnet - Ej medlem längre2008-10-19 17:45
Antal inlägg: 361

nu typ är d så att d finns massor av flickor som asså har nytagna foton som man ser typ mer än ansiktet. Så sent som igår såg ja en ny bild på en tjej där man såg fett mkt av överkroppen... pyttelite konsekvens sku asså inte skada.

Lilla Busan2008-10-19 17:47

Mouche///

men fortfarande skall jag nekas att ha en vad jag anser snygg bild fast bara för det ? Då andra visar mer än bara ansikte ????

Där har du ngt att bita på.. ;-)

Trashone jag är alltid anständig o likaså mina bilder... Klassisk skönhet är my kind of stil *s* Du är go du gumman ...

O humlesurr// ja motiveringen var grymt dum o är nog en av andledningarna till att jag säger ifrån liksom....

Basta//// Alla mina bröst är extemt håriga så det blir ingen skallig bebbe där inte ... har inte alla brudar håriga bröst eller är det ngt felpå mig ?? *asg*

Hotcold//// kvittar ju eller hur.. jag kan vara påklädd o ha en nice urringning fast jag har massor av kläder på.. Det är FORTFARANDE inte det problemet gäller vilken man kanske kan tycka skulle ha framgått vid det här laget puss

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?