Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 666 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sandrawallin | 2008-12-06 23:34 | |
![]() | Ibland händer det mig med, fast det är oftast när jag inte hinner in i ett rum innan det blir fullt. Men i kväll har jag haft massor med problem att spelrummet låser sig när jag spelar. Det är så trist, blir riktigt aggresiv.......gggrrrr | |
| Lilja_80 - Ej medlem längre | 2008-12-07 21:35 | |
![]() | Det var jag som skrev att "Jag provade att installera om Firefox och att det sedan fungerade". Nåja, nu (en dag senare) när jag gick en i ett spelrum så är det samma visa igen. Bara ett vitt fönster som kommer upp och inget spelrum/spelfält... Man ska ju inte behöva installera om Fierfox varje gång man vill spela Betapet?! *suck* | |
| Kirkelina | 2008-12-08 08:00 | |
![]() | Enda gångerna det blir vitt för mig är när jag har glömt att uppdatera sidan innan jag försöker gå in i ett spelrum och rummet blivit fullt utan att det syns i listan. Då går det att klicka men blir alltså vitt. Och lösningen är enkel: uppdatera sidan och gå sedan in i ett rum som inte är fullt. | |
| oakie | 2008-12-08 15:37 | |
![]() | Hello! Jag har samma problem sedan igår och har precis som Markus försökt med alla tipsen på support-sidan. Befinner mig dessutom utomlands så det kan inte ha ngt med bredbandsbolaget att göra... Kan inte ni på Betapet försöka kolla upp detta, please? | |
| marcusz | 2008-12-10 17:05 | |
![]() | Nu har bredbandsbolaget öppnat upp betapets portar i vår brandvägg i bostadsrättsföreningen och direkt började betapet att funka :) | |
| Lilja_80 - Ej medlem längre | 2008-12-10 22:16 | |
![]() | Nja, detta har inte att göra med om man uppdaterar sidan eller inte innan man går in ett spelrum (naturligtvis har även det förslaget beprövats). Det är något problem som är mer avancerat än så. Men roligt att folk kommer med förslag iaf. Men nu har jag inte kunnat spelat Betapet på jättelänge (trots olika prövning av olika webbläsare, ominstallation av dator och ominst. av webbläsare, uppdatering av FlashPlayer, nergradering av FlashPlayer, rensning av cash, tillåtelse av pupup's etc. Går bet på betapet ;OP | |
| oakie | 2008-12-12 12:51 | |
![]() | Samma här, inte kunnat spela på en vecka och det är riktigt trist :-( | |
| odin - Administratör | 2008-12-12 16:29 | |
![]() | Har ni ringt support hos er bredbandsleverantör? | |
| oakie | 2008-12-12 18:26 | |
![]() | Bor utomlands så lite knepigt... men underligt eftersom det funkade innan. | |
| BollRoffe | 2008-12-12 18:31 | |
![]() | Och där säger de att bollen måste ligga hos betapet eftersom det är inget fel på nätet i övrigt. | |
| Lilja_80 - Ej medlem längre | 2008-12-17 13:58 | |
![]() | Nu funkar det för mig igen! provade åter en gång att ominstallera Firefox. Sedan hämtade jag hem Flashplayer via Firefox (Firefox add ons) och nu funkar det. Finally! | |
| BollRoffe | 2008-12-25 02:29 | |
![]() | Oj, det har man ju prövat, funkar inte ändå. | |