Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade41
Mobilspel
Pågående19 677

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Perpersa - Ej medlem längre2009-08-25 19:34
Antal inlägg: 2193

Jag tycker man kan ha en autohälsningsfras och en autohejdåfras som man kan aktivera genom att fylla i dem i sina inställningar.

Min autohejfras skulle vara: Hej

Min autohejdåfras skulle vara: Hejdå (eller kanske tfm)

Sen så behövde jag aldrig med bekymra mig. En knapp verkar alldeles för jobbigt.

Birgerkung - Spelvärd2009-08-26 07:53
Antal inlägg: 2392

Skulle man i så fall kunna ha en automatisk funktion som fyller i de där autofraserna åt en, ifall man har glömt att göra det själv?

robengt - Ej medlem längre2009-08-26 16:16
Antal inlägg: 29

Päron, du har många åsikter i flera trådar men har ju inte spelat en endaste match om man kollar din sida. Har jag missat nåt?

katalias - Ej medlem längre2009-08-26 16:19
Antal inlägg: 2032

robengt, många har rena forumkonton. Päron är förmodligen en gammal betapetare med andra konton också.

katalias - Ej medlem längre2009-08-26 16:20
Antal inlägg: 2032

...men tittar man lite närmare ser man att Päron har ganska många spelade matcher - i böjningslistans rum.

Mjauuuu2009-08-27 11:06
Antal inlägg: 13

Den som tycker det är så himla jobbigt och onödigt att hälsa när de spelar mot mig hamnar på min svarta lista och slipper spela mot mig fler gånger. Håller med i vad katalias skriver; och ett automatiserat meddelande är inte värt något för mig heller.

Varför spela mot människor öht om man inte vill ha någon som helst kontakt med personen man spelar med? Spela mot datorprogram.

eeistan2009-08-27 12:01
Antal inlägg: 1542

Håller med Mjauuuuuuuuuuuuuuuu i sak

Spömö2009-08-27 14:40
Antal inlägg: 94

Äsch, ta bort hela chatfunktionen i spelen så slipper man problemet.

Päronmüsli2009-08-27 14:46
Antal inlägg: 391

Jag spelar i böjningslistan, robengt, som du sa katalias :p

SiriusMusta - Ej medlem längre2009-08-27 14:49
Antal inlägg: 3325

Men bara för att man skriver "hh" behöver det ju inte betyda att man verkligen inte menar det. Jag skriver så för att det är lättare :) Jag känner mig inte mindre trevlig bara för att jag skriver "hh" iställer gör "nämen goddag" till exempel.

bryggkaffe22009-08-29 07:18
Antal inlägg: 8

Varför ska man heja på knappen? Är det en hej-knapp ni diskuterar?
(Förlåt, kunde inte låta bli :))

kajix2009-08-29 08:10
Antal inlägg: 7767

det blir ju mer förolämpande att inte tacka för matchen med att inte klicka på knappen än att inte skriva ett långt tacktal.

så, gärna en knapp för min del (som jag inte klickar på).

Perpersa - Ej medlem längre2009-08-30 08:45
Antal inlägg: 2193

Burgerking, japps det bör vara hej och hejdå per default, om nu en sådan antitrevlighets-feature blir på tal.

Nymodigheter jag vet, men det kommer nog även till betapet vad det lider.

Rhotheta2009-08-30 15:12
Antal inlägg: 4992

Kajix! Även i dag, tydligen....;)

Den som känner sig förolämpad går nog ofta in på förövarens profil för att se vad det är för en pederast som inte hälsar.

Därför skulle den av ryggskott härjade soffsurfaren kunna begåva sin profil med en hälsningstext i följande anda

"Hej och välkommen kära betapetmedmänniska!
Jag hoppas att jag inte förolämpat dig genom att inte hälsa vid spel. Det är absolut inte min avsikt. Jag har bara en stark aversion mot det rituella hälsandet. Mottag därför här mina varmaste (och inte ironiska) hälsningar. Jag är tacksam för ditt sällskap oavsett om det gick bra eller dåligt för mig i matchen, eller om du kanske var långsam. Avbröt du, förmodar jag att det fanns ett skäl och glöder mig år bonusratingen i stället.

OBS!
Skulle jag av någon anledning börja hysa agg mot dig under matchen, lovar jag dyrt och heligt att framföra detta å det tydligaste. Så när du spelar mot mig gäller att inga nyheter är goda nyheter.

Tack för titten och ha en skön dag/kväll/natt

Med vänlig hälsning....."

Själv brukar jag heja och tacka men är för dålig på betapet för att klara av att chatta. Tar dock inte det minsta illa vid mig av kompakt tystnad;)

Det har uttryckts förr att vi ser helt olika på allt hejande.

Tycker också att en knapp skulle vara bekväm, men att hejet skulle tappa lite charm.

Borde läsa igenom som man skall men hoppas att budskapet tränger igenom ett ev uselt språk, så jag chansar;)

Rhotheta2009-08-30 17:58
Antal inlägg: 4992

Till TS: Hej själv;)

DennisPlz2009-08-31 17:55
Antal inlägg: 4031

Jag ser gärna "snyggt!"-, "wow!"-, "vafaaaaan!"-, "nu får du fanimej ge dig!"-, "ffs!"-, "stfu!"-, "puss&kram!"-, "den här rullningen dedikerar jag till..."-knappar också, så att hela känsloregistret finns representerat i GUI:t.

Annaso2009-08-31 18:08
Antal inlägg: 45

Skulle kanske komma automatiskt när spelet börjar och slutar. Hej och Hej då...haha

Annaso2009-08-31 18:10
Antal inlägg: 45

Men kom och tänka på alla som inte vill hälsa..hela dagen hade blivit förstörd för dem.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?