Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 690 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| catta65 | 2013-05-11 18:43 | |
![]() | Swesubb 1300? Jag minns tiderna för en 3-4 år sen när vi kunde vara bortåt 2500 en lördagkväll...det var tider det:-) Snoopy 728: Låt bli mobilen en gång och testa något av rummen här inne istället..du blir biten..:-) Här finns rum som inte finns i mobilen, it-rummet till exempel. | |
| swesubb - Ej medlem längre | 2013-05-11 18:55 | |
![]() | 2500? Och nu så har t.o.m. spelvärdarna stuckit, Kafountine har dragit och Ulice som är så trevlig ligger lågt. | |
| Nasty Nimrod | 2013-05-11 19:29 | |
![]() | Fast IT-rummet är ju nästan alltid helt tomt. Jag kan iofs förstå motviljan mot det rummet. Man chansar på någon bizarr konsonantförkortning, och vips råkar man få 25 bonuspoäng... | |
| blue_moon | 2013-05-11 19:35 | |
![]() | Det borde inte inge motvilja, tvärtom. IT-rummet är det enda spelrum där man klarar sig långt med bara konsonanter, eller bara vokaler. :) | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2013-05-11 21:05 | |
![]() | Jag spelar bara betapet naken ;)))) | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-11 21:56 | |
![]() | Så sött........ | |
| JefautjOuer | 2013-05-15 12:35 | |
![]() | Beta på mobil eller surfplatta är ju mer likt Wordfeud än Betapet. Jag vill spela klart spelen! Kan göra det från vad som helst, det är inte det som är problemet, men vill spela ett spel i taget utan att vänta på motståndaren ett dygn. SÅ tråkigt att så få är här :(. | |
| boffertomte | 2013-05-15 12:59 | |
![]() | Lösningen på detta problem är förstås att betapets ägare lägger ner möjligheten att spela från mobil och platta. Då blir det fullt här igen! Eventuellt gnöl om att det var så mycket personligare förr när man spelade ordspel irl hemma i vardagsrummen kan lösas på liknande vis, gm att hela beta slås igen. | |
| tua1 | 2013-05-15 13:19 | |
![]() | Tycker det är trevliga här inne, utan mobil och när man spela så håller man under tiden här inne. Inte åter kommande hela tiden på mobil och då kan man hitta på annat i stället. Så jag hoppas inte betapet på dator försvinner, så alla ska sitta hålla på med mobil eller annat. | |
| Gloria56 | 2013-05-15 13:42 | |
![]() | Jag tror att risken är stor att man ramlar in i riktigt spel"missbruk" genom att spela i mobilen som finns med överallt. Ser så ofta unga mammor/pappor som när dom är ute med sina småbarn knapplar på sina mobiler i stället för att ge uppmärksamhet till barnet. Kanske spel på gång då? En tråkig utveckling! | |
| HPIK | 2013-05-15 13:55 | |
![]() | Stora skälet till att många dragit är väl att brädet ändrades från "riktiga" scrabble-stuket. Vet flera (bra) IRL-spelare som tränade på Betapet och inte vill förvirra sig med annat bräde. | |
| blue_moon | 2013-05-15 14:25 | |
![]() | Precis. Det har jag förstått av åtskilliga foruminlägg efter ändringen i mars förra året. Det och utvecklingen av mobilappen. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-05-15 14:31 | |
![]() | Jag tröttnade ganska fort på att spela på mobilen och har återgått till att spela på datorn. Jag kan bara tänka mig att spela på mobilen om möjligheten att spela på tid ges. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-15 16:02 | |
![]() | Ser att över 35 t mobilspel pågår. | |
| blue_moon | 2013-05-15 17:52 | |
![]() | I förmiddags var det >36 100. | |
| Lill-IT | 2013-05-15 18:03 | |
![]() | Jag tror att många som har appen inte vet att Beta finns på nätet också. Kanske skulle ha det som ett reklaminslag någon gång ibland i gratisappen? | |
| blue_moon | 2013-05-15 18:12 | |
![]() | Låter som en bra idé! | |
| catta65 | 2013-05-16 21:58 | |
![]() | Ja allt för att få tillbaka det som en gång var, för då var det otroligt kul. Men när inte ens administratörerna svarar på mail så undrar men ju vem som egentligen sköter skutan här inne. Tydligen är det många av dem som också har lämnat.... | |
| Mouche - Administratör | 2013-05-17 00:16 | |
![]() | Eftersom det uppenbarligen inte går att skämta här så har jag raderat såväl mitt eget som ett annat inlägg. Helt otroligt att det helt enkelt måste till påhopp från vissa individer här. Mouche | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2013-05-17 00:52 | |
![]() | Jag kan delvis hålla med det borttagna inlägget. Lite påfågel tycker jag allt att det var, fast det blir väl lätt så när man ensam måste dra ett såpass stort lass. Jag förundras över att man inte som ett led i mobillanseringen av Betapet satsat på en förstärkning av supporten, åtminstone i form av ett utökat och uppdaterat hjälpdokument. Det finns en hel uppsjö av frågor, situationer och funktioner för förstone mobilspelandet som inte förklaras någonstans. Upplysningar kan finnas i diskussionstrådar i bästa fall, men det är ingen vidare smidig lösning för den villrådige. Kanske en pinnad tråd för frågor och svar kring mobilspelandet som kan utmynna i en utökning av existerande FAQ? En stor andel av forumets frågeställningar besvaras av medlemmarna själva, och frågor som lämpligast besvaras av administratörer står ofta i sammanhanget länge utan bemötande. | |