Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 032 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lilla Busan | 2008-10-19 17:49 | |
![]() | Fjortisnet//// ler.... Basta// skall ge fan i att ta foto upp o ner då.. tack för rådet *ler ännu mer* Xpose/// ja du har alltid rätt så du borde väl veta hur jag funkar.. Bra tack då vet vi .. Då kan du ju hoppa till en annan tråd o ösa galla med dina " jag vet bäst i hela världen o ingen annan har ngt att säga till om -fasoner" Puss | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:51 | |
![]() | Nu vill jag ju se dessa bröst. *mummel* | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:52 | |
![]() | "ja du har alltid rätt så du borde väl veta hur jag funkar." Jaså det tycker du? Personligen tror jag att jag trampade på en öm tå här. *ler* | |
| Lilla Busan | 2008-10-19 17:53 | |
![]() | Trashone////// du o jag i en mörk gränd .. Då jävlar i havet skall du få se o klämma.. För du vet det är ju bara därför jag har dem enligt folk här inne.. nej kryssar han/hon nu.. Mohahahahahhaha Fortfarande Tras, du är en cool brud, nästan lika cool som jag .. Puss | |
| Lilla Busan | 2008-10-19 17:54 | |
![]() | sista nu x.. Onda tår har jag nog inga.. men bra att du trodde dig veta det med raringen ... *ger dig en kram du verkar behöva en sån* | |
| Humlesurr - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:54 | |
![]() | Men Busan, det spelar väl ingen roll vad man tycker är snyggt om det inte följer reglerna? Och som någon sagt så beror det ju på när man lade in bilderna. Den där "tjejen som du anser gör en grimas på sin bild" skulle kanske nekas till att använda den igen om hon en stund tog bort den och lade in den igen. Med motiveringen att den inte uppfyller de regler som nu gäller. Samma sak med alla de som har avatar (dock inte de som man får av Betapet), dessa skulle ju inte heller godkännas NU men de gamla tas inte bort. Så någon diskriminering tror jag inte alls det är frågan om i det här fallet. Motiveringen tycker jag fortfarande var onödig, men beslutet rätt anser jag. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:54 | |
![]() | \o/ | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:56 | |
![]() | Ett seriöst ilsket inlägg hade med stor sannolikhet inte innehållit följande information: "ENDA skillnaden är att jag råkar ha G7H kupa i storlek på mina bröst o dem icke... Skall jag då diskrimineras från bild bara för att jag råkar ha stora tuttar o INTE ha normalsize" Räcker det inte med att säga att du har större byst är normalstorlek och de är svåra att gömma undan? Nej - Du övertygar inte mig - jag vidhåller att det handlar om att skapa uppmärksamhet! End of story! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:58 | |
![]() | fjortisnet: Den där bilden såg väldigt tummad ut, ajabaja. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-19 17:59 | |
![]() | Jag säger bara jösses!! Vad är problemet? Förutom att visa upp ett par stora boobs....Trodde i min värld att ansiktet är det som räknas...fast nu är ju jag inte storbystad förstås...så??? Kanske därför min bild är godkänd? Beror kanske på vad man koncentrerar sig på? Vad vet jag? Så kanske fokusera på ansiktet.......sen om resten följer med...... | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:02 | |
![]() | Hmm.... Jag vill minnas en hel del nya bilder på folk som visar mycket kropp och även bröst. Det går inte att diskutera det ens att vissa får göra det. Så ligger det till. Förklaringen kan dock mycket väl ligga i att värdarna är olika hårda i sina bedömningar och att det är olika värdar som har validerat bilderna. Alltså ingen medveten diskriminering. Eller så var kanske dina bröst obscentieter, Busan? (Ej tillåtet med obsceniteter i bilderna.) Jag tror ofta att storbystade uppfattas som vulgära och uppmärksamhetssökande av sin omgivning trots att så ej är fallet. Att du nämner din storlek tolkar jag som ett försök att förklara hur svårt det måste vara att gömma undan dem. Det krävs nog inte så mycket push up för att det ska se ut som om man har "tryckt upp dem" med flit som många vill tro om man har såna bamsingar. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:03 | |
![]() | Lilla busan: Du skriver- " jag har stora, jag lever med det o skulel om jag hade råd lätt ta bort dem o ha en a kupa... " Då kan jag glädja dig med beskedet att landstinget betalar det kalaset åt dig! =) Jag vet för jag har själv gjort det. Har du så pass stora att det blir ett fysisk problem(ryggvärk, brännmärken efter bh-band mm), även psykiska broblem kan motivera en operation. Jag hade stora problem med värk i rygg och axlar och fick operationen på remiss. Så Lilla busan, bara att ringa farbror doktorn så kan du uppfylla din önskan - "jag hade råd lätt ta bort dem o ha en a kupa..." Men något i sättet du skriver på får mig ändå att tro att det faktiskt inte egentligen är vad du vill... ;) | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:06 | |
![]() | Budalv: "Att du nämner din storlek tolkar jag som ett försök att förklara hur svårt det måste vara att gömma undan dem." Hur svårt på en skala 1 - 10 tror du att det är att beskära bilden som fjortisnet lade upp? Svar: -1. Det är för fasen en eon mellan haka och byst. Och föresten så kan jag till viss del hålla med lillabusan, jag förväntade min STORA boobs, så den enda orsaken måste då bero på urringningen och inget annat. | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:07 | |
![]() | Grönöga: "Men något i sättet du skriver på får mig ändå att tro att det faktiskt inte egentligen är vad du vill... ;)" Huvudet på spiken! :) | |
| skrypa | 2008-10-19 18:14 | |
![]() | Trodde vi var härinne för att spela, eller är det en datingsite? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:15 | |
![]() | skrypa: Man skulle kunna tro att du var naken på din bild. Inte illa ment, men om jag var sexuell skulle jag börja fantisera om dig nu. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:16 | |
![]() | Fråga de gifta | |
| skrypa | 2008-10-19 18:19 | |
![]() | Vilken tur att du är assexuell då Budalv. Skulle kunna bli riktigt jobbigt för dig annars. Kanske de gifta svarar här då trashone. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-19 18:22 | |
![]() | Hehe, verkligen. Hoppas du inte tog det som ett påhopp, ville bara ge dig en tankeställare ang det du skrev om dejtingsajt. Det är ju mycket vi kan läsa in i andras bilder och ord om vi bara vill. | |
| skrypa | 2008-10-19 18:23 | |
![]() | Japp, precis det jag var ute efter också. Provocera lite. | |