Spelrum
Giraffen | 15 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 27 |
Mobilspel
Pågående | 19 333 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vindsus86 | 2008-12-01 14:15 | |
![]() | du fick ta smällen nu, myskan, för att du inte läste vad personen skriv innan du gick med i spelet. kanske blir en läxa för dig då. | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:15 | |
![]() | Om man då, efter att man gått in i ett spel, där bokaren tydligt redogjort att det handlar om ett tre dygns-spel, kan få det avbrutet så hoppas jag att detsamma gäller i panik. Att den som inte har övertid skulle kunna ropa på en övervakare och få spelet avbrutet! | |
vindsus86 | 2008-12-01 14:15 | |
![]() | du kanske är en av alla dem som drar över i panikmatcher och så då, om du inte läser vad för slags matcher du går med i utan bara går med. panik, stress, obegränsat, whatever. | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:16 | |
![]() | Ger hon upp blir det antagligen ingen ratingförändring eller så får hon plus för att det bedöms som att "hade matchen fortsatt hade hon vunnit" och det får hon gärna göra. | |
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:16 | |
![]() | "tredagarskuppen - betapetarna rasar" kul idé. nån som vill ta en veckomatch? | |
vindsus86 | 2008-12-01 14:17 | |
![]() | haha | |
myskan | 2008-12-01 14:17 | |
![]() | Har inte du ett jobb att sköta... | |
oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:21 | |
![]() | kan vi få en lätt elchock för dem som hoppar in och ut ur spel hela tiden också? | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:21 | |
![]() | Jag vill oeronbarn...Ska vi börja på torsdag klockan 12.00? Det vill säga efter den jag spelar nu! | |
bobo flux | 2008-12-01 14:25 | |
![]() | jag kan tycka att det vore en aktningsvärd moralisk handling att spela klart spelet och istället ta en tredagars-match med någon som verkligen vill spela ett tre-dagarsspel. | |
myskan | 2008-12-01 14:31 | |
![]() | TACK!!!...bob flux, du har mycket innanför pannbenet=) | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:33 | |
![]() | Om vi vänder på det. Jag skrev INNAN matchen att det var en tre-dagars-match och då borde ju båda veta om förutsättningarna...Efter som jag skrev dem tydligt och så. Det är en obegränsad=obegränsad tid. Nu leder hon och vill ge upp. Men tänk om någon går in på en obegräsad, ligger under och ropar på admin att "jag vill få matchen avslutad nu för det var inte det här jag tänkte mig". När är det okej att begära att panikmatcher avbryts, enligt samma princip menar jag? Om motståndaren leder och går över tiden med en minut, kan vi då ropa på en admin som avbryter matcherna till vår förmån? | |
swizzyhotcat | 2008-12-01 14:34 | |
![]() | Vit_Velvet varför dra alla över en o samma kam, du gör ju precis som du säger att andra gör. Förstör inte utan spela klart o glöm de andra de e ju bara ett spel o de ska va kul vad ja vet. | |
myskan | 2008-12-01 14:35 | |
![]() | Jösses...skrev tydligt att jag inte hade läst det...ska man vara misstänksam mot alla och tro att dom bara vill jäklas med allt o alla...o allra helst när jag inte gjort något. Blir man irriterad på att vissa inte lägger snabbt nog på panikspel o vill ta ut frustrationen...spring några kilometer....inte hålla på såhär.. | |
krutmarie | 2008-12-01 14:36 | |
![]() | Vit_Velvet är inte detta ganska barnsligt, att hämnas på nån som inte har gjort reglerna, inte brukar hon väl spela panik med dig 9 gånger av 10 och dra över? | |
myskan | 2008-12-01 14:38 | |
![]() | Tack krutmarie...=) | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:42 | |
![]() | Krutmarie, det är det kanske. Men mitt tålamod frestas varje gång jag tvingas spela panik med personer som inte håller tiden. Nu tog jag chansen att spela ett spel där tålamodet verkligen sätts på prov. Nej, men kan hon inte läsa när det INNAN matchen bokades stod att det var ett tre-dygns-spel? Jag trodde det var den som BOKADE spelet som angav vilket tidsperspektiv det är. Annars kan man ju lika gärna inför att den som bokar ett spel inte vet vad det blir utan det med någon slumpgenerator bestäms om matchen ska spelas som obegränsad, snabb, normal, hets eller panik och likaså vilken spelplan som ska användas? Kanske är ett bra förslag rentav? | |
Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2008-12-01 14:44 | |
![]() | En viktig sak: Jag har bokat obegränsad men håller mig ändå till tre dygn. Då vet ju båda spelarna det. Obegränsad kan ju vara så mycket längre! Jag är klar till torsdag klockan 13, inte minst för att en match mot oeronbarn hägrar! | |
myskan | 2008-12-01 14:46 | |
![]() | Sjuk.................... | |
bobo flux | 2008-12-01 14:47 | |
![]() | vit_velvet, du gör förstås som du vill, men hade du haft lite medkänsla och omtanke så hade du faktiskt kunnat spela klart det här spelet nu, och inte sätta dina egna principer kring ett spel framför en uppskattad gärning. Jag tror att du vid det här laget har fått ut ditt budskap i alla fall med den här aktionen, det finns väl ingen anledning att låta andra fortsätta dras med detta som inte har med ditt resonemang att göra från första början? | |