Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 20 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Avskydd - Ej medlem längre | 2008-05-22 09:11 | |
![]() | Rull vid orankat Kommer med i statistiken på förstasidan, går det att omprogrammera? Kan se löjligt ut om en spelare väljer att spela en rankad match sen tio orankade som han rullar i. //Björnpappan | |
| Kirkelina | 2008-05-22 09:42 | |
![]() | En rull är väl en rull antingen den blir till i en rankad eller i en orankad match. | |
| Avskydd - Ej medlem längre | 2008-05-22 09:54 | |
![]() | Tycker det är missvisande | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-22 10:11 | |
![]() | Jag förstår inte riktigt vad du menar. Varför skulle den inte få dyka upp på första sidan? Det spelar väl ingen roll om man spelar rankat eller inte. | |
| Avskydd - Ej medlem längre | 2008-05-22 10:18 | |
![]() | Ska förtydliga lite. Spelar man orankat kan man sitta och mjölka rull utan ratingförlust, allt för att lägga ett vackert solljus på statistiken. Jag tycker att rull som visas på förstasidan enbart ska vara rankade matcher. Kankse jag som lider av konspirationsteorier. | |
| annelille | 2008-05-22 10:25 | |
![]() | men jösses då....... att man kan störa sig på sådana saker.... spelar det någon roll...?.... det är väl rankingen och vunna/förlorade matcher som räknas i slutändan.... en rullning är en rullning och ska visas upp för så enkelt är det inte för alla att rulla..... | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-05-22 10:26 | |
![]() | Vadådå? Tycker inte alls det är missvisande. Jag har ju naturligtvis samlat ihop mina 1074 rullningar på 635 matcher. Skämt åsido. Helst skulle jag väl se en kategori liknande Orankade matcher: 762 som ett komplement till statistiken. Rullningarna bör sparas, och jag kan tycka det gör detsamma om de tillkommer under orankade matcher eller rankade. Skulle ge en rättvisare bild om även orankade matcher listades i statistiken, istället för att reducera antal rullningar till att bara inkludera de som utförts under rankade matcher. | |