Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Intet | 2008-09-05 14:50 | |
![]() | FAQ? Jag måste tydligen godkänna pop-up fönster för att kunna chatta privat och det står att jag ska läsa i FAQ. Men jag hittar itne FAQ,,är jag blind? vart är det? | |
| obitje | 2008-09-05 14:52 | |
![]() | "Vanliga frågor" på menylisten. | |
| Intet | 2008-09-05 14:54 | |
![]() | Ja tack, du skrev nyss i goraffen med. :) Men jag hittar inte hur jag ska göra för att tillåta pop-up fönster. Hur gör man? | |
| obitje | 2008-09-05 15:01 | |
![]() | Skulle chansa på att sånt går att ändra i "Inställningar" i din browser. Jag har Firefox och då klickar man hursomhelst fram "Inställningar" i Verktygsmenyn och går in under fliken "Innehåll" och kryssar bort "Blockera pop-up-fönster". | |
| vulcan | 2008-09-05 15:27 | |
![]() | Om du har Internet Explorer så ska du gå in under Verktyg och där välja Internetalternativ. Där finns en flik som jag har för mig heter Säkerhet (Ser dem tyvärr inte här på jobbet där de är utblockerade) och under den finns en funktion som heter Tillåt Pop-upfönster. Där ska du sen specifikt ange att du vill tillåta pop-up från www.betapet.se (Att ta bort popup-blocken helt är inte att rekommendera, då lär du få en massa andra reklamgrejer som poppar upp från andra sidor du besöker) | |
| Intet | 2008-09-05 15:30 | |
![]() | Jaha va bra, tack så mycket för svaren! | |
| bobo flux | 2008-09-05 15:32 | |
![]() | Vulcan har helt rätt, men det är under fliken Sekretess och inte Säkerhet som Pop-up-funktionen finns. Har nämligen haft samma problem som trådskaperskan, men nu ska det förhoppningsvis vara löst :) | |