Spelrum
Giraffen29
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade55
Mobilspel
Pågående19 818

Forumkategorier

Användare Inlägg  
poänglös - Ej medlem längre2008-09-20 15:48
Antal inlägg: 416

Favoritinställningar
Jag är nog inte ensam om att vara en feg, konservativ vanemänniska. Nog finns det fler som tex aldrig ger sig ut på äventyr i Normal/Slump-territoriern a utan håller sig hemma i trygga Klassisk/Hets-land?

För oss tråkmånsar vore det lysande att:

1) under "Min sida" / "Inställningar" kunna ställa in favorittid och favoritbräde och få dessa som förval när man startar ett nytt spel

2) i rummens spellistor få de nystartade spel som matchar ens favoritinställningar markerade i nån flashig färg

3) få gå nån kurs i hur man bryter sina vanor och testar nya spelvarianter

Förslag 3 inser jag ligger utanför Monks och Odins kärnkompetens och idé med den här sajten. Men de två första förslagen kanske de skulle kunna koda ihop på ett par kreativa timmar?

Kirkelina2008-09-20 15:56
Antal inlägg: 972

Tycker poängslös förslag 1 och 2 är alldeles utmärkta. Däremot är jag alldeles för konservativ för att anamma förslag nr 3.

Marie082008-09-20 17:21
Antal inlägg: 292

Jag tycker att förslag 3 gör 1 och 2 omöjliga att förverkliga:)
(och tvärtom)

Råd för att bryta en vana som din...
Utmana dig själv genom att ta det spelerbjudande som ligger först på spellistan....vilken rank, tid eller speltyp det är!

kaparen - Ej medlem längre2008-09-20 17:40
Antal inlägg: 4805

testar nya varianter gör man väl lämpligast med en kreativ partner

run-marie2008-09-20 17:41
Antal inlägg: 1806

Håller helt med poänglös och Kirkelina i att 1 o 2 vore kanonbra, men inte 3 det vill jag pröva själv när jag bestämmer.

RolfGustaf2008-09-20 18:03
Antal inlägg: 1

Varför tycker du att du är feg? Att spela slumpad är ju ibland helt "hysteriskt" och man kan både vinna och förlora hur mycket poäng som helst. Spelar själv helst sanbb och special. Känns bra med lite betänketid, men inte för mycket.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?