Spelrum
Giraffen43
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
44
Inloggade87
Mobilspel
Pågående21 912

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Kerstin H2006-02-21 16:05
Antal inlägg: 187

Varför bara sluta lägga ?
Vad trött man blir på folk som bara slutar lägg. Spelade nyss med ANGHOF och så slutar hon bara lägga och fick tidsöverdrag med 5-6 minuter.
 
Lily2006-02-21 16:21
Antal inlägg: 39

Ja, inte är det roligt inte... Ibland har man otur att möta den typen av spelare. Men oftast är det bra och trevliga spelare man möter; det brukar väga upp. :)
 
Karinss2006-02-21 17:52
Antal inlägg: 4

Tycker inte heller att det är roligt att möta sådana som lägger av.
Ett litet tips .. innan du börjar spela gå in och se hur många avbrutna spel
personen har.. Är majoriteten av spelade spel avbrutna, ja då är det en sådan person som oftast lägger av när det börja gå dåligt...
Då brukar jag vänligt säga att jag inte vill spela med den personen..
och ibland säger jag varför..
 
GM Flash - Ej medlem längre2006-02-22 03:25
Antal inlägg: 255

Ibland är det faktiskt så att det är en bugg i spelet (kanske, vad vet jag...) som gör att motståndarens drag inte registreras, eller nåt, på min dator så att det står att det är dennes tur hela tiden. Fast i självaverket har denne lagt och väntar på att jag ska lägga, och självklart går tiden ut för mig då. Har hänt mig ca 3 ggr. När det här händer så laggar chatten också.
 
Kirkelina2006-02-22 07:06
Antal inlägg: 972

Det kan också vara så att personen har kopplats bort av någon anledning utan att programmet fått någon signal om det. Det hände min dotter när jag spelade med henne. Så det är inte alltid motspelarens fel när sådant händer. Men visst är det tråkigt.
 
Måns_E2006-02-22 20:24
Antal inlägg: 11969

Jag tycker att det är lite dålig stil att anklaga folk i forum när man inte känner till de bakomliggande orsakerna.

Även jag blir trött på folk som slutar att lägga, men det kan finnas en logisk förklaring eller tekniska orsaker bakom. Är det inte bättre att fråga sin motspelare privat nästa gång det inträffar?
 
Kerstin H2006-02-22 21:42
Antal inlägg: 187

Jag frågade men fick inget svar . Det var därför jag frågade här i forum. Tänkte att vederbörande kanske såg det här.
 
Blue Ztar2006-02-22 22:20
Antal inlägg: 1065

Det är lämpligare att skicka ett privat meddelande än att skriva ut spelares namn i forumet.
Som flera redan har påpekat så finns det många möjliga anledningar till problemet och att hänga ut någon efter att ha spelat en match mot vederbörande ska man inte göra.
 
Kerstin H2006-02-22 22:36
Antal inlägg: 187

ok skall inte lämna ut namn här mer.
Förklarade ju varför jag skrev det här.
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?