Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| KattaBa | 2008-10-13 07:44 | |
![]() | Jobbigt för datorn Jag har inte så stor dator. Hela tiden när jag spelar betapet går annonsen svenskaspelbing.tripnet.s e i bakgrunden. Det verkar som om den tar rätt mycket kraft. Är det så? | |
| Kirkelina | 2008-10-13 08:02 | |
![]() | Pröva att minimera Betapets huvudsida. Hjälper inte det så stäng den sedan du öppnat spelfönstret. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-13 08:10 | |
![]() | kör firefox. läs deras info | |
| KattaBa | 2008-10-13 22:29 | |
![]() | Tack för tipsen. Jag kör redan firefox... Nu ska jag prova! | |
| Snurt | 2008-10-17 17:53 | |
![]() | ladda ner tillägget adblock som tar bort all reklam och gör nätet minst dubbelt så snabbt, för mig. Den tar inte flashreklam, men det är ok. Högerklicka på en annons som slinker igenom och adblock bild. Firefox. Jodpå jag gynnar beapet ibland och slösurfar på deras banners | |
| Mopedstöld - Ej medlem längre | 2008-10-17 19:01 | |
![]() | Laptop är bara en modepryl. Skaffa en rejäl stationär burk så ska du få se på fan. | |
| Kirkelina | 2008-10-17 21:13 | |
![]() | Jag uppfattade nog KattBas "inte så stor dator" mer som att den inte har så stor kapacitet alternativt lite snålt med minne. Om det är en laptop eller inte förtäljer inte historien. Själv har jag en laptop som har några år på nacken men fungerar alldeles utmärkt här på Betapet. En laptop har ju i dag i stort sett samma kapacitet som en stationär dator och någon dundermaskin behöver man då verkligen inte för att spela här. | |