Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 557 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-25 01:11 | |
![]() | Foruminlägg Varför ligger inte det senaste inlägget först? Som det nu är får man ju ibland skrolla och bläddra hej vilt för att komma till sista inlägget - eller kan man ställa in detta själv? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-25 04:52 | |
![]() | Scrolla och bläddra hej vilt? Det enda du behöver göra är att trycka på texten "sista sidan" så är du ju där. | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-10-25 06:50 | |
![]() | Innan du öppnar en tråd, så längst till höger, under "uppdaterat", så står det vem som skrev sist och en pil. Om du trycker på den lilla pilen/"pappert"där, så kommer du till sista inlägget i tråden :-) | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-10-25 06:50 | |
![]() | *papperet | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-25 14:01 | |
![]() | "Det enda du behöver göra är att trycka på texten "sista sidan" så är du ju där" Förvisso, men varför inte göra tvärtom? På de flesta forum, och bloggar med för den delen, så hamnar inläggen i fallande skala, dvs senaste först. Det är mycket mer användarvänligt och tillgängligt än vad det är nu. | |
| dahlgren_ | 2008-10-25 14:04 | |
![]() | Men då kan man ju inte läsa vad tråden handlar om och kommentera tidigare inlägg, då måste man ju scrolla till början sist för att se vad man ska kommentera. Forum är alltid så att första inlägget är först och så fyller man på. | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-25 14:09 | |
![]() | "Forum är alltid så att första inlägget är först och så fyller man på." Det behöver det inte vara | |
| dahlgren_ | 2008-10-25 14:10 | |
![]() | Okej, kanske inte, men dom jag har sett i alla fall. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-26 14:55 | |
![]() | Jag håller inte med xpose. Jag tycker att man först ska komma till vad tråden handlar om precis som dahlgren skriver. Det blir mycket mer bläddrande om man kommer till sista inlägget först. | |
| Kirkelina | 2008-10-26 15:47 | |
![]() | Eftersom smaken är som baken skulle det kanske vara bra om man kunde ställa in själv hur man vill ha det. Annars tycker jag att det är bra som det är! | |