Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 557 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dixie74 - Ej medlem längre | 2008-10-25 10:01 | |
![]() | nerloggad Flera ggr har det hänt att spelet gått ner o även om jag lett m flera 100 p ha jag förlorat massor av poäng. Hur kan jag förhindra det när spelet går ner? | |
| Mimikryp | 2008-10-25 11:18 | |
![]() | Skriv i Support istället... | |
| Snicksnack | 2008-10-25 12:18 | |
![]() | Det enda sättet att förhindra poängförlust när spelet går ner är ju att försöka komma tillbaka in i spelet så snabbt du kan. Stäng hela spelrutan och anslut igen till samma spelrum så får du upp en fråga om du vill ansluta till pågående spel. Du har fem minuter på dig att återansluta, men förlorar naturligtvis tid och därmed poäng speciellt i snabba spel. Har du problem med att spelet ofta går ner så är det nog bra att undvika de snabbare spelen. | |
| Eliza57 | 2008-10-26 09:53 | |
![]() | Så man ska inte utnyttja de nya ? som Panik...de är ju urdumt Även om de är gratis de som håller i detta är superduktiga så blir man frustresrad. De skulle kunna informera om när de gör något med sajten som gör att de strular...när de ändock håller på....jag har blivit nedloggad upp till 5 gånger på ett spel, | |
| Jobbar_nu | 2008-10-26 09:57 | |
![]() | Om probbelemt vore på sajten borde fler ha samma problem. Kolla istället med din intenetleverantör... I mitt fall satt DSL inte i första uttaget och jag blev nedkopplad så fort någon använde telefonen. | |
| Kirkelina | 2008-10-26 10:12 | |
![]() | Vill du testa panik utan att riskera ratingförlust vid eventuell nedkoppling kan du ju spela orankat. | |
| Eliza57 | 2008-10-26 17:30 | |
![]() | de är fler som blir nedkopplade | |
| Kirkelina | 2008-10-26 17:54 | |
![]() | Alla har säkert råkat ut för det någon gång och några gör det oftare än andra. Ibland är det något fel här på Betapet och då drabbas alla men oftast är det fel någonstans på vägen och då är en del drabbade och en del inte. Det kan vara något fel hos internetleverantören, en dålig kabel någonstans, en felaktig koppling, för många på samma lina,någon som är ansluten till samma lina börjar plötsligt ladda ner en film mm, mm. Det kan också vara något i konfigurationen av datorn. | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-26 18:17 | |
![]() | Jag har ju haft problem med leverentören, och åkete med jämna mellanrum ut,, ibland verkar det som om betapet och MSN är det som är mest känsliga för att internet "hickar" Och som Kirkelina säger om det är Betapet då drabbar det nästan alla in loggade samtidigt Bitte | |
| Eliza57 | 2008-10-26 19:44 | |
![]() | Jag blir nedloggad hur många gånger som helst under ett spel, blir jag nedloogad så kan jag bara gå in i ett annat rum å spela ett nytt spel...så under 5 minuter så har jag igång 2 spel...konstigt...råkade bara göra det en gång, de är inte schysst...men fel blir det ju. De är inga program som jag har som strular så som här...så jag tror inte på ldet jag har. Har bara otur här | |
| göstabertil | 2008-10-26 20:41 | |
![]() | oj, nu blev jag nerloggad igen, leder matchen ganska klart, men det är bara att hämta en förlust och si sådär 100 minus i ranking. Synd för motståndaren som sitter där i trekvart. | |
| Kirkelina | 2008-10-26 23:14 | |
![]() | Varför behöver han sitta där i trekvart? Om du inte kommit tillbaka inom fem minuter så bryts ju matchen. | |
| göstabertil | 2008-10-27 00:27 | |
![]() | Ja, när man blir nerkopplad på normalt vis, då kan man ladda ner fönstret och gå in igen. Men nu kommer jag inte in, trots att jag försöker, men tydligen kan han fortsätta hela tiden sen det nya felet kom för tre veckor sen. Oftast kommer jag inte in tebax alls, men ibland kommer jag in när det är alldeles försent. Trots allt, man ger inte upp hur som helst. Vad fick jag för poäng? 140 p. trots ett rull. Han la sitt rull långt efter det jag blev nerkopplad. | |
| Kirkelina | 2008-10-27 08:26 | |
![]() | Lite dålig stil av honom att fortsätta när du blir nedkopplad. Han borde ju passa sig ur matchen då. Men det hör ju inte direkt hit .... | |
| Ztoya | 2008-10-27 09:31 | |
![]() | Nejdå Kirkelina. Det händer att motspelaren bara försvinner utan någon förklaring alls i fönstret. Det enda som kommer upp är när tiden gått ut för vederbörande. Tycker att man då inte kan göra så mycket mer än att fortsätta lägga ut till dess att maxtiden gått ut. Går ju då inte att veta om motspelaren sysslar med annat eller blivit nerkopplad. | |
| Eliza57 | 2008-10-27 10:59 | |
![]() | Den som fick rullningen kanske inte visste om detta strul här, så han kanske spela vidare i go tro... Men de är så irriterande å bli nedloggad, på ett så bra spel | |
| göstabertil | 2008-10-30 16:47 | |
![]() | Nu blev jag nerloggad på ett bra spel till, precis som igår, konstigt att man inte blir nerloggad i ett dåligt spel. Relativt tidig nerloggning, blir nog många minus igen. Jag har haft tur i flera år innan som inte råkat ut för det här | |