Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 537 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| louisiana | 2008-11-01 23:36 | |
![]() | Försvunna inloggningsuppgifter Mina inloggningsuppgifter har alltid legat fast när jag går in på betapet (har varit medl ung ett år), men nu måste jag skriva in dem varje gång. Vad kommer det sig? | |
| milla39 | 2008-11-01 23:38 | |
![]() | Jag måste alltid skriva in mina inloggningsuppgifter och har fått gjort det från början,så i 2 års tid!! | |
| Kirkelina | 2008-11-02 12:19 | |
![]() | Dum fråga kanske, men du har väl kryssat i rutan Kom ihåg mig? | |
| milla39 | 2008-11-02 12:37 | |
![]() | Jo ett antal ggr men inget händer | |
| Kirkelina | 2008-11-02 13:03 | |
![]() | Du kanske ska kolla inställningar för sparning av cookies. Du måste tillåta det för betapet.se ska kunna komma ihåg dig. | |
| milla39 | 2008-11-02 13:26 | |
![]() | Okej ska göra det..tack för tipset :P | |
| Doris64 | 2008-11-02 18:56 | |
![]() | vi fick ominstallera vår dator så då försvann alla kom ihåg så vi fick alltid skriva i allt men så fick vi se att det kom fram en ruta överst som frågade om firefox skulle spara data. den hade vi missat innan men sen vi tillät det så är alltid vara inställningar kvar. kan vara så att det kommer en sån ruta för dig med men att du inte har uppmärksammat den. den la sig precis under menyraden överst på sidan. | |
| Kirkelina | 2008-11-02 19:41 | |
![]() | Det är riktigt att webbläsaren sparar inloggningsuppgifter om man vill det. Fast då måste du fortfarande logga in. Men på en del ställen, som här på betapet, finns det dessutom en ruta man kan kryssa i för att siten ska komma ihåg vem man är när man ansluter till sidan från samma dator. Då behöver man inte ens logga in om man inte har loggat ut tidigare förstås. Då sparas det i en liten textfil, cookie, att man redan är inloggad. | |