Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 537 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LEER48 | 2008-11-05 21:53 | |
![]() | Komma igång? Kan man inte på ett enkelt sätt beskriva hur man kommer igång!! | |
| solros x - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:56 | |
![]() | Me´ vad ?? :) | |
| klibaza | 2008-11-05 22:04 | |
![]() | En kund sa till mig en gång att det där med att älska och att baka bröd är ungefär samma sak! Det är himla gruvsamt att komma igång men när man väl kommit igång så går det av bara farten och när det är gjort är det himmelskt skönt. Var det till någon hjälp?! =) | |
| solros x - Ej medlem längre | 2008-11-05 22:08 | |
![]() | :D Hahahahahaa... | |
| blue_moon | 2008-11-05 22:09 | |
![]() | Med spelet förslagsvis? Kanske vore det inte så dumt med en 'Lathund för spelsugna', dvs för dem som inte orkar läsa igenom Spelregler och Vanliga frågor? | |
| morticia86 | 2008-11-05 22:29 | |
![]() | Att komma igång handlar oftast om att ge sig själv en rejäl spark i arslet. Jag brukar alltid försöka förskjuta det där med att "komma igång" genom att göra en massa andra saker men något som jag har märkt är att om de sakerna leder närmre och närmre det jag måste komma igång med sp blir det lättare. om jag t.ex. ska komma igång med en uppsats kan det börja med att jag städar bokhyllan och därmed plockar fram de böcke rjag behöver och sen så slutar det med att jag sitter framför datorn och gör något där, typ kollar mailen. Då blir det där med att komma igång inte så stort för det enda som är kvar är ju att öppna word | |
| Kirkelina | 2008-11-06 08:00 | |
![]() | För att komma igång med spelet så är naturligtvis det bästa att starta med att läsa Spelregler och Vanliga frågor. Där får du reda på det du behöver veta. Därefter kan det vara smart att gå in i ett spelrum och starta ett orankat spel. Det gör du genom att avmarkera kryssrutan vid Aktivera ranking. Då kanske någon vänlig person ansluter till ditt spel och kan ge lite tips och råd under spelets gång. | |